Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Любов под липите
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:173 Предишна Страница 2 от 9 1 2 3 4 Следваща »
Ай сиктир
22 Ное 2004 00:54
Мнения: 965
От: Bulgaria
Аре, чао, че: The Big Brother Is Watching You!!!
Gan(ю)гоТрий
22 Ное 2004 00:55
Мнения: 20,679
От: Bulgaria
ИЗВОДИ с аромат на липа.
1/ В Англия няма корумпирани батета.
2/ В Ромъния няма корумпирани митничари.
3/ В България няма нито едното, нито другот.
Излизаме начело.
Наум
22 Ное 2004 00:58
Мнения: 1,666
От: Bulgaria
Ай Сиктир,
Снимаха с Танко,
Снимаха Натка, снимаха кого ли не.
Ами то депутатите имали миза, без да ги е еня за партии и избиратели, ами то този, който я съставял, имал впредвид това , ами то всеки пост в партиите бил бизнес и после пак бизнес е оставането на еди кой-сид иректор на мястото му.
Представяш ли си, да тръгне някой с очила с камера из Българията..
Ай сиктир
22 Ное 2004 01:01
Мнения: 965
От: Bulgaria
Науме, нещо се бъркаш...
НаТка не я снимаха, ами я записаха...
Бекграунда си остава много важен, от мен да го знайш...
Gan(ю)гоТрий
22 Ное 2004 01:05
Мнения: 20,679
От: Bulgaria
Натка, май я записваха в Ловеч - нещо за храненето беше
Наум
22 Ное 2004 01:06
Мнения: 1,666
От: Bulgaria
Прав си!
Oraсle
22 Ное 2004 01:23
Мнения: 15,092
От: Bulgaria
Приятелю Науме, говорим за различни неща. Съвсем не твърдя че чл. 339а от НК е единствена пречка да има и съдебни последствия за изобличените.
Напълно си прав, у нас някои хора могат да бъдат осъдени само ако извършат масово убийство посред бял ден в центъра на София. И тогава няма да е сигурно.
-
Мисълта ми беше че член 339а препятства не просто съдебното преследване като последствие от разследващата журналистика, а самата разследваща журналистика в нейния зародиш - събирането на важна за обществото информация. Забележи, действията на журналистите са наказуеми още преди да са запознали обществото с резултата от техните разследвания. А ти питаш за последствия за изобличените.
Нима мислиш че е редно след като изнасянето на документи, както и снимането със скрита камера, не води до никакви последствия, може спокойно да изискваме разрешение и за публикуване на документи?
Black Swans
22 Ное 2004 01:32
Мнения: 1,901
От: 0
На това не му ли се казваше: да черпиш права от собственото си недобросъвестно поведение? Па некой граждани черпят права дори и от собственото си престъпно поведение. Да влезнат параграфите
Gan(ю)гоТрий
22 Ное 2004 01:32
Мнения: 20,679
От: Bulgaria
Компромат(скрита камера)
(снимка: натиснете тук)

Редактирано от - Gan(ю)гоТрий на 22/11/2004 г/ 01:38:58

Антибиотик
22 Ное 2004 01:42
Мнения: 2,905
От: Bulgaria
Имам група въпроси, преди да изложа съвсем кратко мнението си.
Първи въпрос - представяте ли си вестник "Зюддойче цайтунг" да се изплези на Франция, че през 1940 година са я смляли за две седмици, барабар с линията Мажино???
Втори въпрос представятели си "Лю Монд" да покаже среден пръст на Австрия заради Аустерлиц???
Трети въпрос - представяте ли си "Гардиан" да покаже известен шофьорски жест на Франция заради Ватерлоо???
Мога да продължа доста дълго с въпроси от европейската история....И все ще знам отговорите ви..
Чудя се само, още как някой не е дал пример с конницата на генерал Колев, от четиристотин човека, как гони като овце две румънски дивизии ( за тия които не знаят около двадесет хиляди човека)
Е за това сме балканци - и този пример с румънската преса показва ясно и точно защо ни наричат барутен погреб.
Вместо да се усмихнем снизходително и да кажем - законът е закон - вие го нарушихте господине, ние стигнахме до аналите на по-миналия век.
Е от какъв зор?
Ние не сме научени да живеем в разбирателство и на третата чаша се опитваме да докажем кой е по-герой. Без да се усещаме, че всички сме герои, но балкански
Просвета
22 Ное 2004 01:44
Мнения: 2,958
От: United States
Как да докажеш корупцята, като нашите любими закони забраняват да се разледва?!Трябва да ни е срам от арестуването на румънеца.Същото важи и за Батето и БиБиСи.Нашата нещасна прокуратура си свърши цялата работа, та реши и БиБиСи да разледва.СРАМ!
paragraph39
22 Ное 2004 02:02
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
НАУМ,
БРАВО!
Много ти е точен и сочен примерът с тайното записване/аудио/ на Надежда Михайлова в Ловеч!!!
Спомням си, как СИЧКОТО ДЕМОКРАТ по българскитке земи СКОЧИ в защита на Натка! И с искане българската Прокуратура да открие НЕзабавно НЕизвестния извършител и да го накаже НАЙ-СУРОВО за това, че е използвал СРС в нарушение на Закона!!! И МНОГО ПРАВИЛНО скочиха тогава!!!
Ама, те- демократите, май, само срещу "неизвестни извършители" СКАЧАТ?! Срещу известни им ПРОТИВОЗАКОННО ползватели на СРС- например тези от ВВС или от Румъния- демократите ни направо окуцяват, направо 100% инвалиди стават и НЕ помислят дори за скачане!!!
Демократски ми ти работи!!!
Поне да бяха казали и поискали: И Славков, и тези от ВВС, и този румънец- веднага на Прокуратурата и в Съд- а в Съда..."каквото доказателствата покажат!" !!! НО, НЕ БИ !!!





Редактирано от - paragraph39 на 22/11/2004 г/ 02:31:00

anacephal
22 Ное 2004 02:10
Мнения: 3,134
От: Bulgaria
Нема к'во да се спори - да се затвори румънеца, да се затвори би-би-цито, да се затворят Мобилтел и Глобул, както и всички престъпници, купили си от тях специални разузнавателни GSM-и с камери!
Ай сиктир
22 Ное 2004 02:13
Мнения: 965
От: Bulgaria
АпЦилютно!!! Затор за сичките, мамка им и демократи!!!
Да живей тов. Вишинский!
anacephal
22 Ное 2004 02:15
Мнения: 3,134
От: Bulgaria
А ако трябва по-сериозно, с риск да заприличам на Параграфа ще напомня, че гласуването на безумни и неизпълними закони, освен че води до правен нихилизъм у населението, създава и условия произволно да се избират според нуждата хората, които ще се преследват за нарушаването им. Този начин беззаконието да се представя като законност е известен още от римско време.
Ай сиктир
22 Ное 2004 02:17
Мнения: 965
От: Bulgaria
Не си прав! И в СССР имаше демокрация! Социалистическа!!!
Armadillo
22 Ное 2004 02:17
Мнения: 1,464
От: Bulgaria
Натиснете тук
paragraph39
22 Ное 2004 02:21
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
ANACEPHAL,
ПРОДАЖБАТА на СРС/да се разбира Специални Технически Средства -в тезата и примера на ANACEPHAL!/, когато НЕ е НЕзаконна, НЕ е забранена!
ЗАБРАНЕНО е ПОЛЗВАНЕТО на СРС, когато това е забранено от закона!!!
Ти, все едно, да искаш да се забрани продажбата на КУХНЕНСКИ ножове- защото някой , някъде извършил убийство ИЗПОЛЗВАЙКИ кухненски нож ?!?
Освен това, специални ТЕХНИЧЕСКИ средств/СТС/ НЕ винаги е равнозначно на специални РАЗУЗНАВАТЕЛНИ средства/СРС/- защото СТС са само част от описаните в закона СРС !!! СТС стават СРС само когато са използвани като Специални Разузнавателни Средства!
ПРОЧЕТИ "Закон за специалните разузнавателни средства" ТУК :
Натиснете тук



Редактирано от - paragraph39 на 22/11/2004 г/ 02:27:43

yapayapa
22 Ное 2004 02:55
Мнения: 2,222
От: Belgium

... Така стоят нещата и при днешния случай "Бухнич" - румънците пак драматизират - за разлика от нас.


Ах, какво завидно хладнокръвие. Много ми допада такава обективност. Особено във втората половина на коментара изобщо няма драматизиране, досущ като през Студената война.

Все пак, трябва да благодарим на автора, че между другото е пробутал и съвсем неизгодното за България сравнение на двете официални позиции, и пълната мъгла в българското законодателство, и неподправената политическа простотия. Личната свобода в Европа означава личния живот. Личната свобода в България от край време означава личния интерес. Месажа на европейските квартални не минава. Тряваше да дойде едно румънче, което (както авторът с така добре дозирано снизхождение са изразява) "не е наясно", за да ги покаже с картинка.
Да живее и пребъде през вековете свободата на словото. Но не сега. И не тук.
starija hush
22 Ное 2004 03:00
Мнения: 5,041
От: United States
Тоя скапан закон требва да буде премахнат моментално за да се спре корупцията наи лесно.
Добави мнение   Мнения:173 Предишна Страница 2 от 9 1 2 3 4 Следваща »