Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Хладнокръвен убиец не бива да бъде помилван
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:350 « Предишна Страница 6 от 18 4 5 6 7 8 Следваща »
RumenS
17 Сеп 2012 23:23
Мнения: 6,895
От: Bulgaria
Разбери че от всяка кражба или насилие, бандитите на чело на държавата си получават процента. Това което е в момента им е изгодно. Ти си протестирай колкото искаш, силата е у тях.
Meat
17 Сеп 2012 23:24
Мнения: 10,675
От: Bulgaria
Делото е за убииство на 25 годишен човек заради подозрително поведение.


Сигурно извергът чието име така и не научих, след като е застрелял няколко котки, набил десетина бабички, вероломно е отишъл до жилището на застреляното лице, нахлул е вътре и извършил ужасното си деяние. За да няма три мнения по въпроса, лицето-убиец насилствено е закарало там и съучастник на убитото лице, за да има свидетели.
hamel
17 Сеп 2012 23:24
Мнения: 65,681
От: Bulgaria
Аз се чудех защо братя Галеви не в затвора, Веска Меджедиева, Валентин Захариев, Александър Томов, все хора с отпуснати нерви ... и пълни джебове. Само ще е заради нервите.
Що, затворите празни ли са? Или има тук там некой мъченик за правата вяра като Опиц? А иначе и Костов, Краус, Л. Павлов, О. Донев, А. Николов, Софиянски и т.н., те с кво са по-лоши от Томов да кажем? Сегашните не ги пипаме - тях народът ги люби и иммю прощава.
Ловкия
17 Сеп 2012 23:25
Мнения: 56,087
От: Ghana
Предполагам сте гледали поредицата "Мръсният Хари".
Натисни тук
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Ловкия
VOCI
17 Сеп 2012 23:28
Мнения: 28,177
От: Antigua and Barbuda
RumenS 17 Септември 2012 23:23
Разбери че от всяка кражба или насилие, бандитите на чело на държавата си получават процента. Това което е в момента им е изгодно. Ти си протестирай колкото искаш, силата е у тях.




Така.
Като казах по-лани че България е резерват за сафари и бандгите имат лиценз да ви газят и отстрелват - изпищяхте.
The Bulgarian Lion
17 Сеп 2012 23:29
Мнения: 13,869
От: Antarctica
RumenS 17 Септември 2012 23:23
Разбери че от всяка кражба или насилие, бандитите на чело на държавата си получават процента. Това което е в момента им е изгодно. Ти си протестирай колкото искаш, силата е у тях.

Прав си РуменС,
Припомни ми, какви далавери излязоха наяве на международния престъпник Кирил Рашков с власта на всички нива, като стана белата в Катуница.
Спомням си още и как сорофските медии изкараха жертвите виновни и какви коментари правеха.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: The Bulgarian Lion
The Bulgarian Lion
17 Сеп 2012 23:32
Мнения: 13,869
От: Antarctica
VOCI 17 Септември 2012 23:22
==============
..........
Но дискусията е на по-широката тема какво прави държавата та застреляният след като е крадец - рецидивист не лежи сега жив и здрав в затвора в резултат на извършено ПРАВОраздаване , а лежи в гроба в резултат на саморазправа.
Те това и е инфантилното.

beagle
17 Сеп 2012 23:32
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
При обжалване , Присъдата да бъде увеличена !!! ...
Apolitichen
17 Сеп 2012 23:37
Мнения: 9,749
От: Bulgaria
който при това НЕ е влизал в неговият дом.
Това не е доказано. Предишните две кражби от дома на Опиц полицията не ги е разследвала, така че не ясно кой е влизал в дома му.
Що, затворите празни ли са?
Пълни са. С обикновени хора с "опънати нерви" от обикновения живот. А Софиянски е правосъднодоказан невинен. Наред е да стане архонт, та дори и светец. Та за светците на демокраДцията или нищо, или на кръста.
The Bulgarian Lion
17 Сеп 2012 23:38
Мнения: 13,869
От: Antarctica
"8 месеца затвор за Кирил Рашков-младши


22.11.2011 16:09; 24 часа онлайн; 2457; 5;

КИРИЛ РАШКОВ - МЛАДШИ СНИМКА: ФЕЙСБУК
Кирил Рашков-младши да излежи 8 месеца зад решетките в затворническо общежитие от открит тип реши Асеновградският съд. Внукът на цар Киро ще трябва и да изплати 2000 лв. обезщетение на Веселин Христов, както и разходите по делото - 1080 лв.

27-годишния мъж бе обвинен в заплахи за убийство на Веселин Христов, вуйчо на убития Ангел Петров.

Пред съда Рашков каза, че съжалява за стореното и поиска условна присъда. В хода на съдебното заседание, защитникът на жалбоподателя Веселин Христов, адвокат Стефка Караджова поиска конституирането на Христов като частен съдебен обвинител и изплащане на граждански иск в размер на 10 000 лв. за причинени морални щети.

Прокуратурата пък настояваше наказанието за Рашков да е в размер на 4 години, което след редактирането му, поради характера на съкратеното съдебно следствие и самопризнанията на обвиняемия, следва да бъде редуцирано с една трета.

Адвокатът на Веселин Христов поиска близо до максималното наказание, което е 6 години - т.е. затвор от 5 години.

Престъплението е било организирано за по-малко от 7-8 минути, на тел. 112 са получени около 11 обаждания от Катуница. Хората на Рашков начело с подсъдимия по това дело са се събирали в дома и са се организирали, за което той е признал, обясни Караджова.

Адвокатът на Рашков пък поиска наказание от една година затвор или условна присъда, като изтъкна, че изложените факти от Караджова нямат връзка със заканата.

Пред съдебната зала чакаха около 100 граждани на Катуница, които настояваха за максимална присъда.

Бабата и съпругата на Кирил Рашков - Гергина и Костадинка, нарекоха хората от Катуница помияри, просяци и клошари.Двете са категорични, че само малка част от жителите на селото не искат те да се върнат там."
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: The Bulgarian Lion
Oraсle
17 Сеп 2012 23:47
Мнения: 15,092
От: Bulgaria
Присъдата е справедлива, можеше да бъде и по-тежка.
Дори убиецът да беше придобил оръжието законно, за тази откровена разправа с крадците щяха да го осъдят на затвор в коя да е държава.
Животът и здравето му не са били застрашени, имуществото му е било опазено, дори не го е застрелял извън пределите на собствеността си.
Изобщо не съм убеден че Маргарита Попова ще помилва Опиц, според мен шансовете му са нищожни. Виж, ако беше Марин - друга работа...
Apolitichen
18 Сеп 2012 00:08
Мнения: 9,749
От: Bulgaria
Животът и здравето му не са били застрашени, имуществото му е било опазено
Е, като се изключи, че с част от имуществото си вече се е бил разделил, а пък заболяването на сърдечно-съдовата му система се е обострило. Ама какво е един инфаркт! Инфарктът е най-демократичния израз на свободния живот в пазарната икономика. Затуй присъдата трябвало да е по-тежка - за да се случи инфарктът, тоз демократичен акт веднага.
Няма по-гадно нещо от филантропи-убийци!
rorik
18 Сеп 2012 00:09
Мнения: 15,950
От: Bulgaria
Мммдаа,
Значи в последните 20 години се появиха индивиди- крадците и не само крадците са абсолютно нагли.Това са хора млади които изпитват направо удоволствие да тероризират други хора. Гледат те в очите и те крадат и издевателстват психически над личноста ти и не можеш да докажеш, и нищо не можеш да им направиш. Смятат че трябва и си длъжен да им дадеш и последния си залък хляб, без даже да ти искат .Просто си длъжен да го знаеш.Готови са да умрат ама да е тяхната. Даже не ги плаши отговорността пред полиция , съд. Трябва да си затваряш вратата на апартамента защото те в момента това искат, да не им се вясваш пред очите, ей така.Даже не само млади хора има. Теса поне 10 процента.Като се прибавят и 10-те процента цигани стават 20 . Та тези 20 процента направо тероризират всички.Този преход който роди настоящото поколение , затри труда на предното поколение , ще затрие труда и на следващото.
Parabellum
18 Сеп 2012 00:15
Мнения: 166
От: Bulgaria
мнозинството шпреха на изуст и кара кестерме, което си е нормата тука, но все пак - решението на съда: Натисни тук
Тимур и неговите командоси
18 Сеп 2012 00:32
Мнения: 1,659
От: Bulgaria
Да-а-а... За съжаление винаги, когато у нас се появят и най-малките наченки на гражданско общество - както беше в случая "Катуница" - отнякъде изпълзява нещо като автора на тази статия. Дали ще е "велика" телевизионна репортерка или активист на "Открехнато общество" - не е толкова важно. Главното е, че някой вижда възможност да си направи личен пиар, оспорвайки елементарния здрав разум. Това е сигурен начин да се позадържиш в центъра на вниманието и хората да научат за електронния ти вестник - останалото са подробности.

Ако тази защита на иконописеца е инфантилна, то очевидно помилването на медицинските ни сестри при завръщането им от Либия беше направо детинщина. И понеже съм сигурен, че авторът на статията (нищо че е препечатка) следи дискусията, нека ми пусне тук линк към свой материал от онова време - нещо от рода на "С помилването на медицинските ни сестри Георги Първанов за сетен път доказа, че акълът му е колкото на дете от първи клас..." Примерно казано. Няма значение дали е в електронен или друг вестник, важното е да видим доколко е последователен.

Има и друга възможност - един морален казус се политизира, за да се внуши как някой си не уважавал съда или законите (например лидер на ГЕРБ). Да де, обаче аз - без да съм лидер на каквото и да било - също не уважавам нашия съд, по съвсем очевидни причини. При това - без да съм фен на управляващите.

...И все пак съветвам г-н Бакалов да си купи един добър фотоапарат и да отиде на плажа да дебне Кейт (или Пипа) Мидълтън. С направените папарашки снимки също ще привлече вниманието към изданието си, като морал няма да е по-различно от статията му, но поне ще е по-приятно за окото.
Weed361
18 Сеп 2012 00:33
Мнения: 4,842
От: Bulgaria
Хладнокръвен убиец не бива да бъде помилван ...Настояването за леки присъди при случаи като с Опиц ще направи България още по-опасно място за живеене
Авторът си противоречи. Опиц е убил човек, но го е направил в стресова ситуация. Това не е подготвяно и обмисляно убийство. Второ тежките присъди не биха спрели наистина хладнокръвните, да не говорим за професионалните убийци - то май такъв няма и заловен у нас досега.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Weed361
Apolitichen
18 Сеп 2012 00:46
Мнения: 9,749
От: Bulgaria
Ами и съдът същото е направил:
показанията на св. Х., Б. О. и Ц. като пристрастни, макар те да са намирали експертна подкрепа по въпроса за взаимното разположение на подсъдимия и пострадалия в момента на изстрела и носените от последния предмети, изобщо не могат да бъдат споделени.
Ще си споделяме или ще си доказваме!?
В крайна сметка, макар М. да е признал на ДП, че с Я. са имали намерение да вършат кражба, обективно те не са предприели никакви действия в тази насока, още по-малко са използвали някои от инструментите, намерени в дрехите на пострадалия, като единствената индикация, че двамата са евентуални крадци
Да бе, не били предприели действия, влезнали в чужда собственост, връткат нагоре-надолу с асансьора? Ами ако бяха поставили врив пред някоя врата!?
Съмнителното им поведение обаче не е давало основание на подсъдимия да действа, за да провежда граждански арест с оглед защита на нечии интереси, каквито не са били поставени в риск
Кое съмнително поведение би дало основание!? След като бъде взривено нещо, може би!?
В последната категория оправдано са били включени чистото съдебно минало на Й. О., добрите му характеристични данни по месторабота и местоживеене, неговата възраст и тежко здравословно състояние. Последните две обстоятелства обаче не са били оценени в достатъчна степен съобразно тяхното действително съдържание самостоятелно и в съвкупност помежду си. ....Подсъдимият О. е 63-годишен, с увреден слух, обусловил ползването на слухова протеза, както и загубено зрение на дясното око. Извън това същият страда от псориазис и проблеми с гръбнака от неврологично естество. Тези обстоятелства, разгледани в своя комплекс, както и съпоставени с безспорния факт, че деянието е изолирана проява в житейския му път, белязан от множество позитивни дела, очертават наказанието от 7 години лишаване от свобода за неоправдано продължително и тежко.
Защото е болен ще му се намали присъдата, но няма да се оцени, че заради болестта му адекватна защита е ползването на оръжие, действащо от разстояние.
Brightman
18 Сеп 2012 00:51
Мнения: 23,083
От: Bulgaria
Иван Бакалов
-
Тези които защитават този Опиц, да разбираме ли, че защитават правото на всеки да раздава и изпълнява смъртни присъди на тези, които с нещо не му харесват ?
-
Ами например на мен типажът на комплексирани нищожества олицетворили личността с властта си, колкото и малка да е била, и загубили я с пенсионирането си, което в съчетание със старческото изкукване ги превръща в ужасно досадни е агресивни "морализатори" и "правораздаватели" са ми крайно неприятни. Мога ли да ги отстрелвам, като рогат добитък ? Щото нали всеки може да си стреля, според както си прецени ?
-
Този Опиц, ако беше попаднал на мястото на Газдов в лагерите, то щеше да убива хора и ги хвърля на прасетата, по същият начин, както го е правил Газдов. Но понеже не е и вече няма концлагери, то хладнокръвно застрелва бягащи хора в гръб.
Weed361
18 Сеп 2012 00:57
Мнения: 4,842
От: Bulgaria
Да приемем, че присъдтата на Опиц е справедлива, но той не е единствения виновен. Ако колегите на полицаите и съдиите работили по този случай си бяха свършили работата преди това, Опиц нямаше да стане убиец, а Мариан Янчев и приятелката му щяха да са живи. Тези, които са го "регистрирали" 92 пъти трябва да лежат заедно с Опиц. Родителите на Янчев също, щом искат обещетение. Не можеш да отгледаш наркоман и крадец и да искаш обещетение. Всички заедно са натиснали спусъка, вярно Мариян е получил за нещастие най-тежкото наказание.
Oraсle
18 Сеп 2012 00:58
Мнения: 15,092
От: Bulgaria
Е, като се изключи, че с част от имуществото си вече се е бил разделил, а пък заболяването на сърдечно-съдовата му система се е обострило. Ама какво е един инфаркт! Инфарктът е най-демократичния израз на свободния живот в пазарната икономика. Затуй присъдата трябвало да е по-тежка - за да се случи инфарктът, тоз демократичен акт веднага.
Няма по-гадно нещо от филантропи-убийци!

Разделил се с част от имуществото, значи има право свободно да отстреля кой да е пишман крадец? Превантивно, пък и като лечебна мярка за сърдечно-съдовата му система? Пък то и самият съдебен процес му се е отразил негативно като се замислиш...
-
Иначе подкрепям правото на гражданите да носят оръжие. Не какво да е оръжие, не къде да е. Подкрепям правото им да го използват за да защитават себе си и имуществото си, Това право разбира може да се тълкува само в най-тесен смисъл. В противен случай винаги можеш да си намериш повод да гръмнеш някой.
Сред нас има лоши хора и вероятно някои от тях заслужават да бъдат отстреляни. Кои по-точно обаче, не всеки придобил оръжие по един или друг начин има право да решава. И добре че е така щото мнения по тоя въпрос - най-разни.
Добави мнение   Мнения:350 « Предишна Страница 6 от 18 4 5 6 7 8 Следваща »