Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Мистериите около полет MH17 part II ...
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:1740 « Предишна Страница 18 от 87 16 17 18 19 20 Следваща »
letec55
04 Яну 2016 20:16
Мнения: 10,701
От: Bulgaria
Четири месеца къртовска работа на контраразузнаването, за да идентифицира и локализира агент, който пише СМС-и по мобилния, вкл. и "Мы вылетем" ( Можеха с ключови изрази, напр. "Грузите персики!" )... Евала и на едните, и на другите! Особено на руснаците! То е ясно, че извършват разузнаване в полза на опълченците, обаче така да го отиграят е направо страхотно! Знаят, че излита, обаче не знаят каква е задачата и респ. къде ще лети. Чакат го където дойде. И той идва по гражданското трасе, със скорост ( не знаят какво означава на уреда това "25" и си мислят, че е Ан-26) и по курс, който след 7-8 мин. ще го отведе на руска територия ( това пък хептен нищо не им говори на умниците ), сигурни са, че това е правилният обект и го пуцат.


emo1971
04 Яну 2016 22:26
Мнения: 6,620
От: Bulgaria
Всъщност авторът на версията някак необяснимо си противоречи...
Кроме угловых координат цели и скорости их изменения, экипаж СОУ видит дальность до цели, но эта дальность (и скорость ее изменения) используются бортовой аппаратурой в первую очередь для определения рубежа пуска в режиме сопровождения и подсветки цели. Конечно, у экипажа СОУ было время на идентификацию цели - для этого нужно было от угловой скорости через дальность (или наоборот) вычислить высоту и линейную (путевую) скорость полета, получить "10 километров" и "900 км/ч" и задуматься

Що им е да правят на операторите отнемащи време изчисления на височината на полета, след като:
- во-вторых, стрелочный индикатор в нижнем левом углу фотографии показывает высоту цели

могат направо да я видят на индикатора?
Някак си първите обосновки и обяснения, за ъгловата скорост и пр. увисват...Просто са безсмислени при наличието на такъв индикатор на приборното табло...
moni
05 Яну 2016 09:26
Мнения: 3,972
От: Bulgaria
http://7mei.nl/2015/07/27/buksmokemh17/
rki
14 Яну 2016 14:10
Мнения: 20,973
От: Albania
Глава МИД Нидерландов Берт Кундерс заявил, что в целях уголовного преследования виновных в катастрофе малазийского Boeing-777 на Украине, следовавшего рейсом MH17 из Амстердама в Куала-Лумпур, может быть создан международный трибунал. «Прокурорское расследование ведется очень активно. На этой базе мы будем решать в ближайшие месяцы с вовлеченными странами относительно нахождения наилучшего механизма для преследования ответственных на национальном уровне или посредством создания странами совместного суда. В зависимости от хода расследования мы будем принимать решение с другими коллегами»,— цитирует «РИА Новости» главу МИД.


примката се затяга.
rki
14 Яну 2016 14:18
Мнения: 20,973
От: Albania
путин се опитва днес да контраатакува и чрез росавиация поиска допълнително разследване по правилата на IKAO:

Заместитель руководителя Росавиации Олег Сторчевой в официальном письме председателю Совета по безопасности Нидерландов Тьиббе Йустра выразил несогласие с результатами расследований по крушению на востоке Украины "Боинга 777". По мнению ведомства, голландские специалисты неправильно оценили положение поразившей МН17 ракеты, что. в свою очередь, привело к ошибочному выводу о предполагаемом месте ее пуска.

Также в письме говорится что внешний вид обнаруженного фрагмента корпуса третьего отсека ракеты, предположительно сбившей малайзийский самолет, не совпадает с обликом обломков ракеты 9M38. При этом в комментариях к российским замечаниям уточняется, что речь может идти как о ракете 9М38, которая фигурирует в выводах концерна "Алмаз-Антей" (производителя систем "Бук" по катастрофе MH17, так и о более поздней модификации - 9М38М1.
Сторчевой напомнил главе голландского Совбеза, что в августе 2015 г. его ведомство представило фотографии пяти частей ракеты, предварительно отнесенной к серии 9М38 ЗРК типа "Бук". Среди них был и фрагмент корпуса третьего отсека.
После этого российские специалисты провели натурные испытания боевой части 9Н314М в составе ракеты серии 9М38М1, имеющей идентичный с ракетой серии 9М38 корпус третьего отсека в соответствии с условиями поражения самолета, приведенными в отчете. В ходе эксперимента было установлено, что после взрыва боевой части третий и четвертый отсеки ракеты разрушились на крупные фрагменты неопределенной формы, на которых сохранились сведения о серийном номере ракеты.
"Таким образом, сохранность и отсутствие следов взрывной деформации на корпусе третьего отсека, якобы найденного рядом с обломками Боинга 777, указывает на то, что он, наиболее вероятно, не принадлежит ракете, воздействие которой привело к катастрофе самолета, - резюмировал замглавы Росавиации. - В сентябре 2015 года в ваш адрес направлялось письмо Федерального агентства воздушного транспорта, в котором указывалось на ряд противоречий и недоработок в расследовании катастрофы. Ответ на это письмо получен не был. В опубликованном 13 октября 2015 года окончательном отчете по результатам расследования катастрофы многие важные факты, на которые российская сторона неоднократно обращала внимание, также не нашли надлежащего отражения. Пользуясь правом, предоставленным стандартом 5.13 Приложением 13 к Чикагской конвенции, направляю Вам для рассмотрения и принятия необходимых решений новые важные факты, требующие отражения в окончательном отчете".


67AF
14 Яну 2016 15:55
Мнения: 17,775
От: Tuvalu
rki
14 Яну 2016 14:10

Глава МИД Нидерландов Берт Кундерс заявил, что в целях уголовного преследования виновных в катастрофе малазийского Boeing-777 на Украине, следовавшего рейсом MH17 из Амстердама в Куала-Лумпур, может быть создан международный трибунал. «Прокурорское расследование ведется очень активно. На этой базе мы будем решать в ближайшие месяцы с вовлеченными странами относительно нахождения наилучшего механизма для преследования ответственных на национальном уровне или посредством создания странами совместного суда. В зависимости от хода расследования мы будем принимать решение с другими коллегами»,— цитирует «РИА Новости» главу МИД.


примката се затяга.

Направо са се претрепали от активност, дума да няма! "През близките месеци", а може би и в близките години, петилетки и векове. Що се ловиш на гола кукичка?
rki
14 Яну 2016 15:59
Мнения: 20,973
От: Albania
хубавите работи бавно стават - присъдите ще ги произнасят на 7 ноември 2017.
Iezuit
14 Яну 2016 16:00
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Холандците казаха - тази година, вероятно средата на годината. Ще видим. Но очевидно се работи... и явно има резултати, ако се съди по неадекватната реакция на руската страна...
Преди 10-ина дена излязоха съобщения, че разглеждат резултатите от разследването на Белингкат за руските части, които или са замесени, или евентуално могат да имат информация за извършителите.
Абе разбираеми са гърчовете на Росавиация. Кагебейците са ги пришпорили да пишат глупости - пишат.
Meto ot Interneto
14 Яну 2016 16:36
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Здрасти, Йежи!
Знаеш ли какво е (не)адекватен?
ddantgwyn
14 Яну 2016 16:45
Мнения: 8,551
От: Bulgaria
@Iezuit
14 Яну 2016 16:00
Преди 10-ина дена излязоха съобщения, че разглеждат резултатите от разследването на Белингкат за руските части, които или са замесени, или евентуално могат да имат информация за извършителите.

Това същите bellingcat ли са, които поне два пъти ги хващаха в некомпетентност по отношение на MH17? Включително и в тази тема има връзки към публикациите.
Iezuit
14 Яну 2016 16:56
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Това същите bellingcat ли са, които поне два пъти ги хващаха в некомпетентност по отношение на MH17? Включително и в тази тема има връзки към публикациите.


Да, тези bellingcat - същите, за които някой необосновано твърдеше, че ги е хванал в некомпетентност.
ddantgwyn
14 Яну 2016 16:58
Мнения: 8,551
От: Bulgaria
@Iezuit
14 Яну 2016 16:56
„Това същите bellingcat ли са, които поне два пъти ги хващаха в некомпетентност по отношение на MH17? Включително и в тази тема има връзки към публикациите.“

Да, тези bellingcat - същите, за които някой необосновано твърдеше, че ги е хванал в некомпетентност.

Споменах, че в тази тема има връзки поне към две публикации, които обосновано ги хващат в некомпетентност. Вие нещо друго, освен голи приказки, можете ли да посочите?
Iezuit
14 Яну 2016 17:08
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Ето тези:
Натисни тук

This report investigates the claims of Russian involvement in the attacks leading up to and during the assault on Novoazovs’k between 23 and 27 August 2014. The report analyzes open source evidence to determine the source of artillery fire on Ukrainian units, as well as the origin of armored vehicles sighted inside Ukraine in the Novoazovs’k area.

Evidence from social media and satellite imagery shows that artillery attacks and armored vehicles sighted in the area of Novoazovs’k in July / August 2014 came from Russia (summarized in Figure 1 and Table 1). Two artillery attacks on 23 August 2014 came from Russian territory, and two T-72Bs and one 2s19 Msta-S sighted in Novoazovs’k after its capture were transported from Russia. The report also provides analysis of other attacks in the Novoazovs’k area during July / August 2014, several with some (but not conclusive) evidence suggesting attacks from Russian territory.


Споменах, че в тази тема има връзки поне към две публикации, които обосновано ги хващат в некомпетентност.


Няма такива за ваше съжаление. Има връзки към статии, където неуспешно се опитват да ги хванат в некомпетентност.
ddantgwyn
14 Яну 2016 17:45
Мнения: 8,551
От: Bulgaria
@Iezuit
14 Яну 2016 17:08
Ето тези:
Натисни тук

Забавно -- като аргумент срещу обвиненията в некомпетентност на bellingcat, вие давате тяхно разследване, което на всичкото отгоре е за събития, нямащи много общо с темата на настоящата дискусия.
Iezuit
14 Яну 2016 17:53
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Не, дадох линк само за уточнение "кои точно Белингкат" (с едно от техните разселдвания), не като аргумент срещу обвиненията в некомпетентност. Обвиненията в некомпетентност се отправят и от двете страни, с примери, контрапримери... Всеки може да прочете аргументите и на двете страни и да направи избор кои са по-надежден и обективен източник. Препоръчвам и на вас да направите така, а не само да повтаряте "разобличиха belingcat"
ddantgwyn
14 Яну 2016 18:23
Мнения: 8,551
От: Bulgaria
@Iezuit
14 Яну 2016 17:53
Не, дадох линк само за уточнение "кои точно Белингкат" (с едно от техните разселдвания), не като аргумент срещу обвиненията в некомпетентност. Обвиненията в некомпетентност се отправят и от двете страни, с примери, контрапримери... Всеки може да прочете аргументите и на двете страни и да направи избор кои са по-надежден и обективен източник. Препоръчвам и на вас да направите така, а не само да повтаряте "разобличиха belingcat"

Аха, значи вече така му казват -- „даване на линк за уточняване...“.

Аз съм склонен да приема това за по-достоверно:
Bellingcat Investigators

There is no evidence that any of the ‘investigators’ or ‘team’ listed in the report have any qualifications to do this type of analysis.

For certain Mr Higgins has no qualifications or training in any relevant discipline. A temporary job in haberdashery does not make the grade. The other names are a puzzle. The ‘forensic’ investigator appears linked to a company specialising in computer gaming and creating false identities.

The ‘team’ has not provided any qualifications or experience for any of its members which is a pretty good indication they are simply a bunch of people off the internet pushing – badly – some agenda.

И това също:
Redux

In conclusion I reiterate the main issues

– Bellingcat ‘investigators’ are unqualified;
– Their use of Error Level Analysis is incompetent;
– Their reliance on dubious imagery dating is incompetent;
– They have no idea about publication processes for digital documents
– They make totally unjustified guesses at ‘probabilities’ and present them as fact;
– Their conclusions are unsound.

I say again about the purpose of this document. It’s not about proving or disproving or rebutting anything. It’s about showing how Bellingcat is fundamentally incompetent at best and quite possibly malevolent at worst.

отколкото твърденията на хората, стоящи зад bellingcat.

А го приемам за по-достоверно заради това:
Mr Wood is an experienced forensic expert with one specialisation being
forensic analysis of digital images and metadata. Mr Wood has over 20 years years experience in digital media and 10 years experience in digital media forensics for criminal and civil cases. Additional experience includes formerly working in applied physics (meteorology, climate research, toxic gas research, and oceanography) and also 5 years parttime service in the infantry

И обърнете внимание на сравнителната степен, която използвам.
Iezuit
14 Яну 2016 18:29
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Да, в правото си сте да приемате която изберете страна като по-достоверна. Аз не съм на вашето мнение, което пък си е мое право. Нека да видим накрая кой ще е изненаданият.
ddantgwyn
14 Яну 2016 19:00
Мнения: 8,551
От: Bulgaria
@Iezuit
14 Яну 2016 18:29
Да, в правото си сте да приемате която изберете страна като по-достоверна. Аз не съм на вашето мнение, което пък си е мое право. Нека да видим накрая кой ще е изненаданият.

Ами бива, нямам възражения, макар че аз надали ще бъда изненадан.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: ddantgwyn
sluncho6
14 Яну 2016 21:18
Мнения: 10,597
От: United States
>>><<<
Те и от комисията Уорън, разследваща убийството на Кенеди, бяха много компетентни. Видя се до какви резултати докара компетентността им. Днес повече от американците изобщо не им вярват.
В Далас се продават на сергии хиляди касети и дискове с резултатите от дейността на комисията и като попиташ продавачите кой е прав, усмихват хитро , вдигат рамене и казват "Ами всеки вярва в каквото си иска, но ние трябва да продаваме това тука...бизнес, начи..."
Продават се обаче и касети с точно противоположна гледна точка и никой не ги спира...Бития - бит!
Белкис Будур
14 Яну 2016 21:21
Мнения: 4,930
От: Bulgaria
Дали са разпитвали испанския оператор?
Добави мнение   Мнения:1740 « Предишна Страница 18 от 87 16 17 18 19 20 Следваща »