Форест Гън-син: " аз се занимавам тук с глобалните въпроси, затрупни с тонове тиня и кал в мръсния подлез на Подуяне..." Подуяне е направило отдавна своя исторически и цивилизационен избор. Известно в миналото още като "Ташаково" или "Надгъзово", то избира някаква междинна и подчинена позиция, фиксирайки името си последно като "ПодХуене". Надлез в Подхуене? Че това е почти като подлез в Надежда, това е contradictio in adiecto! Какво чудно тогава, че редица от обитателите на квартала са развили "синдрома на пирона", при който за всеки проблем търсят кой да им изчука решението - а после директорът на училището, Евгени Минчев или архитектът на София им е крив. |
Спомням си едно предаване на Снежана Атанасова - Изборът. Ставаше думата за склоняване към хомосексуални контакти на момче от сиропиталище. Много време мина оттогава, но си спомням, че беше замесен и Васил Найденов, и професор от консерваторията. Да използваш беззащитното му положение, за да го превърнеш в играчка за удоволствие, която да прехвърляш от ръка на ръка. И това ако не е престъпление /то си е престъпление/. И съм убедена, че това не е изолиран случай. А колко малолетни и непълнолетни са склоняване към такива контакти. Е това, няма ли нищо общо с педофилията ?! |
Срам и за избиване има ! Я като видите снимката ще ви се доплаче и ще ви избият балансите защото това може да бъде и българче ?!? Натиснете тук Редактирано от - nesnaecht на 12/2/2006 г/ 14:41:24 |
Въпросът пак се обяснява с булеви функции, ама кой да учи дискретна математика?! Параметри 1. секс с обект, с пол, различен от твоя(така го е дал Господ) - стойности - а. хетеро и б.хомо. 2. възраст на партньора стойности - а. над 18 години и б. под 18 години. Хайде сега, да ги комбинираме. 1а+2а - норма 1б+2а - въпрос на вкус 1б+2б - престъпление 1а+2б - престъпление ***** допълнителни елементи като - склоняване, насилие, не променят схемата особено, но добавят и друга статия в НК - така например - 1а+2а със склоняване - норма, дори и приятна... 1б+2а със склоняване - норма в съответния по-тесен кръг 1б+2б със склоняване - утежнява престъплението, ако се е състоял актът, ако не се е състоял, минава в по-лек разряд. 1а+2б - също. Редактирано от - Геновева на 12/2/2006 г/ 14:54:34 |
Геновева: "Въпросът пак се обяснява с булеви функции, ама кой да учи дискретна математика?!" Да бе, нали така. Част от въпроса може да се обясни с булеви функции, верно. Хайде сега ми обясни с булеви функции следното. Идва един чичко от (да кажем) Германия. Плаща на майката на братче на 12 и сестриче на 10 години 500 евро. В замяна братчето и сестричето се изчукват, той снима случая на видео, майката организира и прибира парите, и всички са доволни. Той не е докоснал никого даже с пръст. Ако искаш - допълнително условие: майката снима видеото. Той даже не присъства, а "само" получава видеото. Че даже не го и продава нататък, ами си е за "негово лично ползване". Хайде сега дай с дискретната математика и кажи кой в случая е педофил. Щото тук нещата опират освен до дискретна математика и до недотам дискретно използване на мизерията в дадена страна от страна на по-богати жители на други страни. А че педофилията е гадост - за това не спорим. |
И това го има, разбира се, мисля, че блудствените действия не включват проникването, или не....? Отнесени към горната ми булева схема, двете деяния (ако не се припокриват отчасти), предполагат различни статии и различно наказание, предполагам. Ееее, Монголски, ама сега светът на дискретната математика е сив и плосък, ти наслагваш едни други работи, които пак могат да се формализират, но въпросът за формално представяне на правния свят, с всички компоненти на състава на престъплението и съответното наказание е много интересен и помня подобни опити още преди 30 години в информатичните среди. Редактирано от - Геновева на 12/2/2006 г/ 15:16:02 |
Педаали, гей и амазонки е имало и ще има, но защо трябва да се/ги/ афишират, при толкова други по-наболяли проблеми за осигуряване на прехраната, поколението и изучаването?? Педофилията е по-леко наказвана от изнасилването на жена?Законотворец педофил?Или обществото е педофилско - перверзно? Само подлеза на Под`уенската гара ли е клоака или и законотвореца, и кино Култура, и Обществото? |
Геновева: "Ееее, Монголски, ама сега светът на дискретната математика е сив и плосък..." Да, така е. А и аз имам фантазия колко монголски овчар, ако следвам начина на изказ на Чичо Фичо ("Засега в разговора ни се сблъскват според мене не толкова либерали и консерватори, колкото хора с въображение и хора с по-малко въображение" А пък това, ако искаш да го формализираш математически, става по-лесно с формула за вероятности, а не с дискретна математика. Вероятността жител на страната А да реализира горната схема в страната Б е пропорционална на съотношението U(a)/Z(b), където U(a) e обезщетението на безработен в страната А, a Z(b) е официалната заплата на президента в страната Б. Същият коефициент (наречен Коефициент на Целденбал) определя вероятността на цяла серия социални явления и процеси, като ниво на корупция, позиция на дадена страна в индекса за човешко, икономическо или друго развитие, разкриваемост на престъпленията и прочее. |
Мисля, че осветихме проблемите на формализацията. Сега, да влезат философите. Време им е вече, я тук вече икиндия и премина... |
Геновева, Ако ника ти има нещо общо с истинското ти име и в деловата се дейност си участвала в създаването на системи, базирани на теория на графите, знай че си разкрита. Да не излезе, че половината от форумците са учили в "Антим I" и "Васил Априлов"! Ха-ха! Голям кеф! |
Да влезем, ама кво да правим. Планинският въздух предразполага към Олимпиада или мастика. Аз Олимпиада не пия. При нас, дето се викаше едно време, е весело. При Вас малко Ви бие сачмата. Та до коя стена викаш? На Султан тепе или на Христо Бисерово? |
Теорията на графите води произхода си от една задача за едни мостове. Аз, като пия, по мостове не ходя. Само шофирам, защото като знам какъв шофьор съм, трезвен ме е страх да седна зад волана. |
Както секи път, разговорът избяга от темата и търти като Роберто Карлос по десния фланг с тенденция към захождане по центъра. Аре, пас обратно.. Имаме силно изразена тревожност в обществото Тя е не само във връзка с убийството на сестрите, а се наблюдава от пет години.. Имаме избухване на битова престъпност , съпроводена с взривове на необяснима жестокост у обикновени хора. Склонност към оправяне с полицейски мерки и разминаване в декларирана мотивация и поведение, между публичното говорене и вътрешните ценности на поразения индивид. Имаме затваряне в тесен кръг и [b]обръщане към успешни поведенчески модели най-малко едно ниво назад- към власт на инстинкта.. Това ще го обясня накрая Всичко това се нарича емоционална чума-характеропатия(натр на лоши черти в характера), която се ИЗЯВЯВА предимно СОЦИАЛНО. Тя е причината, а не ценностите на новото време, тъй като те още не са си ЗАЕЛИ мястото в ума на бай Стамат и професор Костадинка. Значи не новите ценности-потребителска скултура, пазар и прочие, а пришпорването на инстинктите, (от медии) и най-вече предстоящи социални промени, водещо до Тревожността на фрустрата. Има десетки изследвания, които показват, че колкото по висока е сексуалната(разбирай-социалната) тревожност, в едно общество, толкова по голямо е осъждането на различните -хомосексуалистите .и прочие. Сия статия е точно това- опит да се представи социалната тревожност като осъждане на различието, като причинена от новите обществени ценности. Точно обратното-чумата идва, веднъж поради репресии в детството и характеропатиите, формирани в характерите на представителите на старото, тоталитарно общество в най-ранна възраст, втори път поради празнината, освободена от изтиканите стари ценности и най-вече поради съпротивата им и недостатъчното налагане на новите. Става каша в главата-старите ценности не чинят нищо, новите не са утвърдени Тоест, между конфликта на външния, новият подреден свят и вътрешния дизордер. Като са си заминали „Бог, цар отечество,” в главите и живота на руските мужици е дошъл Ленин.. Всички сме ирационални, тоест повече инстинктивни, отколкото рационални. Въпросът е, че ирационалността ни води до политическа реакция-тва е. Редактирано от - Зе Мария на 12/2/2006 г/ 15:57:01 |
Съгласен съм с поста на Целденебал за аутсорсването на педофилията. Трафика на деца днес заменя легалния внос на роби от миналото. * В османско време големите градове у нас били османски и нравите били османски. За съжаление не познаваме османската история на градовете си. Цариград бил най-големия бълг. град - по брой на бълг. население, производство и богатство. В древността в гръцките колонии и в римските градове по днешните ни земи нравите били гръко-римски. Но и "варварите" ги усвоявали бързо. * Забраната на кръвосмешението, както показа Леви-Строс, била наложена в древността по културни, не по биологични причини. |
Инстинктите се формират по пътя на естествения отбор, бавно и постепенно, подобно на морфологичните признаци, те трайно са записани в нашата генетична памет и още по бавно и постепенно ще отмират. Така че инстинктите не питат може ли човек да мине и без тях. Те просто се задействат, когато сметнат за необходимо. Нелогичната и необяснима от разсъдъчни позиции инстинктивна мотивация е достатъчно логична и обяснима в първобитната координатна система и е била целесъобразна в първобитни времена. Реализираното от инстинктите поведение в съвременните условия, обаче, далеч не винаги е адекватно и ние често се учудваме на това колко жестока и сляпа може да бъде примерно любовта, а за омразата да не говорим... Разсъдъкът, дори на разумния отделен индивид не може просто така да промени инстинктивните програми; нещо повече, той дори и не подозира за тяхното съществуване! Той просто може да не им се подчини в определени случаи, но следващият път инстинктът ще поиска да се направи същото. На най ниското ниво на подсъзнанието индивидът изпълнява достъпните му програми директно и без варианти. Програмите от средно ниво на подсъзнанието (такива като традиции, навици, обичаи) могат да претърпят известни промени с течение на времето. Разсъдъкът използва също така и достатъчно голям брой автоматични поведенчески схеми, но за него те са просто "тема за размисъл"; разсъдъкът не толкова изпълнява своите програми, колкото просто импровизира по темата. Инстинктите ни управляват посредством емоциите без да се обременяват с търсенето на каквито и да е било обяснения. Инстинктът, който кара жената да се гримира, например, изобщо не й дава обяснение защо тя трябва да прави това. Нервните структури, които реализират инстинктите не са в състояние да разсъждават, да анализират или просто да екстраполират каквото й да е било. Те се задействат при съвпадане на заложения в инстинкта схематичен шаблон с определени външни сигнални признаци, и могат съвсем случайно да наподобят тези които са реално необходими. Имайки, обаче свободен и пряк достъп до мотивационните центрове в мозъка, инстинктите са в състояние да предизвикат УСЕЩАНЕ за своята правота по отношение на каквото и да е. Тяхното въздействие прилича на въздействието на наркотик Реалната картина на човешкото поведение се усложнява и се обърква не само от наличието на два "Аз"-а, но и от това, че границата помежду им е много размита. Инстинктивната и разсъдъчната мотивация могат причудливо да се преплетат. Още повече, че във всеки един конкретен случай човек разполага с няколко инстинктивни програми на поведение, изградени през различни еволюциони периоди и понякога противоречащи си една на друга. Механизмите на реализация на вродените програми на поведение са в състояние да направят само повърхностен анализ на обстановката, който предполага формално-повърхвостна съпоставка на конкретната обстановка със схематичните сигнални признаци, заложени в тези програми. . Известно съвпадение на външните условия с тези сигнални признаци поражда една или друга емоция, която подтиква човек да реализира съответните инстинктивни програми; . Действителната мотивация на действията не е осъзната. За да се обясни по разсъдъчен начин инстинктивно мотивираното поведение се изтъкват съвсем случайни доводи, което имат характера на търсене на оправдание. . При повишена тревожност, при външни дразнители, субектите се обръщат към успешни поведенчески реакции- у тях заговорва инстинкт, който им възпроизвежда "спасителна" картина. |
Марксе , рядко съм съгласен с тебе но в случая в голяма степен си прав. Безспорно по времето на комунизъма престъпленията бяха много по малко, но това не означава че бяха толкова колкото в "Работническо Дело" - там бяха почти 0 . Иначе моето мнение е такова че новоизлюпените източноевропейски демократически страни направиха голяма грешка с премахването на смъртната присъда . |
Зе Мария: "Колкото по висока е сексуалната(разбирай-социалната) тревожност, в едно общество, толкова по голямо е осъждането на различните -хомосексуалистите .и прочие." Не съм съгласен с приравняването "сексуална=социална тревожност". Това не е "хващане за думата". Подобни приравнявания (както и в статията - имплицитното приравняване педофилия = хомосексуализъм) опорочават самата теза. Също така - слагането на всички "различни" в един кюп не е на място. Има "различни", които може и трябва да бъдат осъждани - например, педофилите. Общество, което не осъжда педофилите, е всъщност педофобско общество - в смисъл: общество, за което децата не са ценност и не са обичани. Нашето, българско общество, се движи в такава посока не от днес и не от вчера - домовете с изоставени деца "Майка и дете", където нито майките са майки, нито децата - деца, - е пример за това. А перверзници и търсачи на перверзии е имало винаги - при всички общества, във всички епохи. Различни ли са те от "нормалните"? Ами - различни са. Това е положението, без оглед на демокрация, теокрация, феодален строй и пр. Съответно е имало винаги и доставчици на перверзии - срещу определени суми. Целият въпрос е доколко търсачът на перверзия е можел (или може) да си заплати за желанието. Когато перверзията в собствената страна стане лукс (т.е., много скъпа, а и с нежелателни странични юридически последици), е естествено търсенето да излезе извън границите на собствената страна и да се насочи към страни, където същата перверзия се предлага на "достъпни" цени. Ако пък и законодателите на съответната страна са "спретнали" закони, които да направят въпросната перверзия законна или търпяна от закона - какво по-хубаво за въпросния перверзник? Едно бедно общество (каквото е нашето_ не може да си затваря очите пред подобен аспект на проблема, свеждайки всичко до "свободни отношения на волеизявление между индивиди" и "недопускане преследването на различните". Точно тук е тънката разделителна линия - да не се води напразен спор, че педофилията е перверзия, нито тя да се поднася вързана с панделка към други неща, за да мине "между другото" в калабалъка. |