Що бе Милчо - хубав ник си е... Ако питаш за смисъла му - ами в странния Пейчов словоред, например, вероятно би звучало така: "самоосъзнаване и разкаяние, и желание да не забравям, за да не се повтори никога, и самоирония, за да не вземам се сериозно, най-вероятно е..." А за "незомбираните" - каже ли ми някой, че е избегнал всякакви внушения и всякакъв фалш, и че това си е негово собствено мнение, защото си има собствено мислене, нищо, че същото това "собствено мнение" можеш да го прочетеш същия ден в "Дума", знам, че съм срещнал по-голямо Зомби и от мене си... |
Д-р Тормозчиян, Трайното блаженство е идиотизъм на емпиричния субект, а вечното и осъзнато блажено съществуване (сатчидананда) - трансцендентална илюзия на чистата субективност. Що се отнася до "научния проект" на FU, той е съзнателна провокация, пример за идиотизма на емпиричните културолози, и съвсем заслужено жъне политически отпор и лично негодувание. Целта му е да докаже, че всякакви приказки и художествени изображения на отомански жестокости са част от симптоматиката на ширещите се у нас антиислямски настроения (материализирани в мисловни и поведенчески стереотипи). Присъствието на Баташкото клане в европейски учебници по история насажда несъзнавана омраза към 7 или 8 милиона турци, живеещи постоянно в границите на ЕС. Подобна логика е изключително опасна особено за немците, защото след време ще стигнем и до идеята за изключването на хитлерофашизма от учебниците по съвременна история или пък до представянето му като национално отговорно и социално ориентирано общоевропейско движение, като едва ли не идеологически и исторически прототип на Европейския Съюз. |
Трайно блаженствувайки в емпиричния субективизъм на един медитиращ перкусионизъм (пардон, май беше перфекционизъм!), се опитах да постигна политическата интенция на осъзнатия блажен идиотизъм, но тя се оказа трансцендентална илюзия на чистата и проста отрицателност - "crеatio ad nichilum" на янтрата, очертана от танца на многоръкия Шива... Така моето "cognitio Dei experimentalis" - "vizio beatifica" на съвършения ми пъп, шокираше незомбираните с интелектуалистичната си многоученост и будеше недоумение след недоразумение и недоразумение след недоумение.... КИНОЛОГИЯТА Е НАУКА ЗА КИНОТО... |
Чифт ташак Зомби, га послъгваш-послъгвай с мяра...Бае ти Асан ногу ги обича тез евтини масали за трифазните контакти и извиненията за връщането у корена само след 5-6 прояви/ако и ти да твърдиш, че бая си бил пребивавал у форумо кат манаф без мъдо/. А за диалекто...отде толкоз акъл у мене, че цел диалект да измислим. Не преувеличавай мойте способности, молим та. И все пак-имаш ли неква родствена връзка с Джон от Ам бол?Познанията ти по путъро са наистина завидни... |
Бай Хасане, намесвам се с извЕнeние, ама зомбирания май те пита да не си измислил диалектиката..., щото той от Дума не разбира...Ха Ха. |
И тука ли цъфна, ма костафИно? Зомби, кинологията ни беше ли наука за котките?Ил май беше за койотите, а? |
Не е ли настъпил моментът да бъде публикуван проектът, за да можем да видим за какви "манипулации" става дума. Факт е, че до днес никой не си направи труда да ни остави правото сами да изградим свое мнение по този въпрос. За сметка на това "чухме" кого ли не. Най-малко, разбира се, самите му автори. Е, как да не се чувстваш манипулиран (този път без кавички)! |
Бай Хасане, не те заблуждавам... Просто много от старите ник-ове излизат като новаци - влиза се с тях, без да си ги регистрирал отново, но те отчитат като "Новак".Ако излезеш на "Архив" и се върнеш към старите броеве, ще можеш да го провериш. Аз самия не съм се търсил, затова ми е трудно да укажа годината, но май беше преди 2000-та .... не съм сигурен. А за диалекта - наистина не го разпознавам. За кинологията - един стар майтап е. Тествам паметта на Имаго ... колкото да се намирам на работа... Милчо, аз че съм тъп и че не разбирам от дума - така си е, ама що пък да не може да се спори с мене бе, човек? |
Bay Hasan, търсиш майка си на погрешен адрес! А иначе да ми ядеш косматата опашка и ще научиш повече за кинологията! ! |
Ха! Това сега го видях! Бай Асене, нищо общо с Джон (освен първото ми име, разбира се), но все пак - ти путъра в трифазния контакт ли го включваш? Щото аз в него си включвам абрихта... |
зомби, писането с форма убива съдържанието, смисъла, мисленето, има теза, обща мисъл и елементи, които я изграждат, не е самоцел, и второ, пиша в обстоятелство на тормоз, така те блъскат, че и името да си забравиш можеш и бързаш, та свобода на речта ти разрешават, вече, свобода на мисълта ги плаши, не си зомбиран и във техна власт що иска човек, своя си живот, да следва мечти, добруване, да каже когато и пред когото недоволство от несправедливост, що искат от тебе, да си безмисловен роб, високи мисли да нямаш, за да ти е евтина цената, в тъга, депресия да ти минуват дните по земята за радост на другарията |
Като Карамфилов и аз съм доволен, че статията на г-н Илчев съвпада с моите виждания по въпроса. Точно така, според мен трябваше да реагира научната ни общественост. Пак повтарям: веднъж тиражиран проблемът не можеше да мине без реакции. И като изключим някои хора от научните среди (които реагираха точно по същите подбуди като авторите на проекта – да попаднат в прожекторите!), реакциите на политиците (въпрос в центъра на общественото внимание) и на публиката (засягане съществен въпрос от националния ни облик) са съвсем основателни и правилни. Напомням отново едно многозначително изречение от интервюто на научния ръководител на проекта: “В европейските исторически изследвания през последните години има много силна тенденция да се преразгледат критично някои основни национални тези.” Който търси по-сериозни (от обикновен кариеризъм) следи в този проект не трябва да го забравя! А ние трябва да сме готови и за други подобни сюрпризи – “много силната тенденция” няма да се задоволи само с този... Колкото до това дали някой се е сетил, че може “и той да намаже” и е инициирал тиражирането на тази история е друг, но не безинтересен въпрос. В коя медия за първи път “гръмна черешовото топче”? И имаше ли “Боримечката”, който да подпали фитила? ............ Zomby, форумът вероятно е от 2000 г. - аз съм от 03.04.2001, но той си беше вече форум. Няма как да се провери човек – в моето досие напр. първо мнение е от януари 2002-ра. Получи се малко объркване при отделянето от Скайфорума (и с броя на мненията). Но в крайна сметка това не е важно. |
Статията е добра.Само трябва да се каже че тоя проект не е опит да се погледне факта от друга гледна точка а опит да се отрече самия факт.Страното е, че не го забелязват главно хора с т.нар. хуманитарно образование сигурно защото този тип обучение не развива някои базови елементи на мисленето. |
Пейчо, не беше упрек към стила ти или присмех над него. Съжалявам, ако съм бил разбран така. Възприемам начина ти на писане като изказ, който е странен, и с това по-добре от обичайните изкази откроява акцентите. Просто различните начини на писане са подходящи за различни неща и докато си мислех как да отговоря на въпрос за смисъла на ник-а ми, реших, че словоред, близък до твоя, е подходящ. А смислеността на това, което казваш, е трудно да бъде отречена. С уважение: Зомби. Графе, благодаря за справката. Вероятно е така. Вероятно и първите ми включвания са от по-късно време, отколкото си мисля. Не съм силен по датите. За мене времето е "сега", преди", "по-рано", "отдавна", "скоро". Затова и не ставам за историк... Редактирано от - Zomby на 29/4/2007 г/ 09:52:42 |
не съм се взел присмян, самочуствие от можене си имам, свише одарен, за свободата писах, несвобода е да говориш свободно клишета, да мислиш свободно е геройство, и тогаз подкрепя се ръката от небесата щом борбата е за свободата, и без свобода родина няма да си дойдем на темата |
батак.... част от битката за свобода на човечеството, цивилизацията е, прави ни съпричастни на света, еднакви, окаляш ли кръвта им, получава се недостоен за живот народ, скотове, затуй и клали ги като животни, борба за свобода е слава, тъй върви света, в борба и незабрава |
Някой попита горе, защо българинът Иван пише ^ажиотаж^.И запо4на да му се обяснява на човечеца какво озна4ава тази дума.Човекът имаше в предвид съвсем друго нещо.Та, да си дойдем на думата, когато дойдат китайците българинът Иван Ил4ев ще го напише ^чинчанчун^ и ще го говори пред студентите.И после Сички ще станам на чуденки защо някои се опитват да ни бъзикат.Българите постепенно подменят езика си и тогава какво е това учудване, че някой си е тръгнал да му подменя историята.И после, въпросът е много тежък и сериозен, за да се водят по този ^пешлигарски^ начин разговорите.Казвам го с болка.Следя как си обсъждат германците проблемите по техните форуми и никъде не видях такива пияндурски разговорки , и то по къде-къде по никакви болежки.На много ули4но равнище се търкаля битието ни. |
Пейчо Пеев: "... несвобода е да говориш свободно клишета, да мислиш свободно е геройство..." Абе прав си, Пейчо, спор няма. Има обаче малък методологичен проблем, и то точно по обсъжданата тема: въпросната Балева и всички, включени в проекта за "Мита Батак" ще подчертаят, че са се заели с геройството "да мислят свободно" и се борят срещу несвободата на българите, които говорят за този мит свободно клишета... ...и ще излезе, че те са поредните ни освободители... |