Фанфан Лалето си е типичен френски герой. Мускетар от фолклора. Женкар и дуелист от кариерата. Още в края на XIX век Пол Фере пише комична опера за него. През 1952-а Жерар Филип доби слава и ореол на секссимвол именно с ролята на Лалето във филма на Кристиан Жак.
Ето защо не е било трудно за отдалия се напоследък на продуцентство Люк Бесон да се сети, че Фанфан е в състояние да напълни касичката по всяко време и е време за римейк. Зад камерата застава щатният му режисьор Жерар Кравчик (сериите "Такси"), в гамашите на Лалето се набутва Венсан Перес, а в ролята на Джина Лолобриджида - Пенелопе Круз. И хоп, със звън на шпаги и мляскане на женски заоблености новият Фанфан е на линия.
Трябва да се признае, че Перес - в живота мъж на несравнимата Моника Белучи - е съвсем прилично Лале. Макар да му липсва мъжествената грация на Филип, той скача, върти оръжието и съблазнява някак на шега, което е и смисълът на занятието.
Виж, Пенелопе не е съвсем на място в ролята на псевдогледачка. Въпреки дълбоките деколтета у г-ца Крус няма и следа и онази изкусителна иберийска невинност, която холивудската слава полека-лека изми от образа й. Но като се събереш с Том Круз, такъв ставаш...
Колкото до историята, Бесон и Кравчик са се отнесли с пиетет към оригинала и са се придържали към него до последната подробност.
Нацяло, новият "Фанфан Лалето" е лековат, весел и гледаем филм. За порасналите зрители обаче са препоръчителни специалните прожекции на оригинала, които започват с премиера в мултиплекс "Арена" в неделя и продължават от понеделник до петък в кино "Център".
пак си преписвала без да внимаваш.
Перез няма нищо общо с Vincent Cassel, който всъшност е късметлиqта!
Сефте!