Стивън Сегал, напълнял поне с 20 кила, пристигна у нас да снима "Излязъл да убива" ("Out for a Kill"). Дали защото това е последният филм, който холивудската компания "Ню Имидж" снима у нас - след него ще се изтегли, защото не й връщат ДДС-то, или за друго, но уж строго охраняваният Сегал моментално се превърна в най-снимания и описвания човек в републиката. Може би причината е, че снимките за "Out for a Kill" започнаха чак вчера и цяла седмица актьорът скуча.
Още с кацането на летище София екшънзвездата от "Под обсада" и "Белязаният" си затърси луксозна вила в близост до столицата, която да го приюти. Засега обаче местните брокери на имоти не успяват да изпълнят каприза му и той е принуден да спи в "Шератън", горкият, барабар с групата си за медитация.
Културната му програма в първите дни включваше: хапване на пиле с ананас в "Буда бар", хапване на сельодка в новия руски ресторант "Петр 1", посещение в "Ай клуб" и т.н. Оттам се разбра, че носителят на 7-и дан по айкидо пие само минерална вода, че яде предимно пилешко и че хапката му преседнала, когато фолкзвездата Камелия разтворила пазва пред него.
Вдъхновен от толкова близост с българската култура, Сегал заявил пред друг наш вестник, че си търси нова руса секретарка. Брюнетката от "Визаж" не му пасвала. У нас актьорът с габаритите на трафопост се движи неотменно с два бодигарда.
51-годишният Сегал изгрява късничко за киното. През 1990 той се снима в "Труден за убиване", "Белязаният", а малко по-късно и в "Под обсада". Те бележат върховата точка в кариерата му. И след това якият янки продължава да си прави сам каскадите, но това не му носи комерсиален успех. Има три брака и три развода. Втората му жена е японка, а третата - партньорката му от "Труден за убиване" Кели ле Брок. В момента Сегал живее самичък в ранчото си в Санта Инес, сред 200 декара лозя с каберне.
По думите на продуцентите от "Ню имидж", "Излязъл да убива" ще бъде най-високобюджетният филм, сниман някога в България. Той струва 20 милиона долара. Режисьор е старият приятел на Сегал Майкъл Обловиц.
|
|