:: Разглеждате вестника като анонимен.
Потребител:
Парола:
Запомни моята идентификация
Регистрация | Забравена парола
Чува се само гласът на енергийните дружества, допълни омбудсманът
Манолова даде петдневен ултиматум на работодателите да предвижат проекта
От ВМРО и „Атака” обявиха, че няма да подкрепят ГЕРБ и ще гласуват против предложението
Платформата протестира срещу бъдещия закон за авторското право в онлайн средата
Корнелия Нинова споделяла идеите на Джоузеф Стиглиц
Дванайсет момчета може да прекарат месеци блокирани в пещера в Тайланд (видео)
СТАТИСТИКИ
Общо 441,426,914
Активни 266
Страници 46
За един ден 1,302,066

Татяна Лолова и Йорданка Стефанова са в племенна вражда

Пламен Марков находчиво събира на една сцена най-опитните с най-младите
Снимка: Симон Варсано
Племенното трио Пламен Сираков, Татяна Лолова и Йорданка Стефанова е стълбът на постановката.
След като вече е наясно каква е била 12 000 години преди Христа процедурата около разследване на предумишлено убийство, сега зрителят бива осветлен относно агентурното минало на някои интригуващи субекти от каменната ера. Мястото е сцената на Сатиричния театър, където вече се играе "Шпионажът през каменната ера, или Гущерчето" от Александър Володин (продължение на "Криминале от каменната ера, или Двете стрели", копродукция с НАТФИЗ "Кръстьо Сарафов"). Този път публиката проследява мисията на Гущерчето, най-личната мома от племето на зубрите. Под прикритие тя прониква сред заклетия враг - племето на скорпионите. Целта й е да ги шпионира и да им открадне патента на изобретената от тях рибарска мрежа, осигуряваща винаги пребогат улов. С ролята добре се справя дъщерята на актьора Атанас Атанасов - Алиса Атанасова, редувайки се с по-известната от тв екрана своя състудентка Луиза Григорова.

Режисьор отново е Пламен Марков, който залага както и в първата част на физическия и танцовия театър. И сега неговите питомци и тези от класа на Стефан Данаилов обират овациите с изпълнението на правдоподобни племенни ритуали и игри с доста сложна хореография. При това зрителят е облагодетелстван да присъства на първия в света конкурс за красота. Само че кандидатките не дефилират по бански костюми, а в оскъдни кожени одежди и по лицата им вместо грим личат следи от сажди и браздулици прах. Мъжкото войнство пък се придвижва на кокили и имитира улов на риба с копия харпуни край въображаема река. Но най-зрелищен е танцът на жените скорпионки, които подобно на развилнели се вакханки ритуално разкъсват неверните си мъже (оригиналната "племенна" музика е на Асен Аврамов). Ако с нещо спектакълът е едни гърди пред първата част, която вече се радва на голям успех, това е участието тук на големите комедийни актриси Татяна Лолова и Йорданка Стефанова. Първата разсмива в образа на деспотична, вечно наставляваща майка, чийто до немай-къде влюбчив син с прякор Похитителя вкарва в опасно приключение племето на скорпионите. Освен това героинята й се занимава с астрология и си пада художничка. Йорданка Стефанова пък е "клонирана" в две роли: като прамайка на зубрите и като тартор на врага. За да е пълна насладата от гледането, режисьорът сбъдва тайното очакване на зрителя да изправи двете грандами на сатиричното изкуство една срещу друга в запомнящи се сцени. Взривоопасно, но си струва да се види. Както и пламенната игра на младите актьори, на които подобен спектакъл дава възможност да демонстрират комплексни качества.



1621
Всички права запазени. Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на СЕГА АД