Във вчерашния брой на "После" зададохме този въпрос и за по-сигурно отговорихме от името на двамата политически мъже, най-плътно ангажирани по темата - Бате Бойко и Сокола. Днес продължаваме анкетата с отговори от името на политическия малчуган Сергейчо С. и политическия старец Дядо Цар.
Сергейчо С:
Какво значи Крумови закони и барбекю? Защо и кой поставя този исторически въпрос? Всички знаят, че и аз, и президентът сме историци по образование, но моята дипработа е на тема "Ролята на униформата за бойния дух на военнослужещите в Червената армия" и няма нищо общо с никакъв Крум Страшни, още по-малко с барбекю. Всичко е прозрачно - някой се опитва да ме скара с политическите ми приятели, но искам да успокоя враговете си, че от мен без друго нищо не зависи.
Дядо Цар:
Това е много интересна тема, ние се отнасяме към целия спектър от такива теми с много респект и отговорност. Трябва обаче да се види, да се помисли и да се реши спокойно, без натиск или да се вадят някакви прибързани сензации като изводи. Примерно за Крумовите закони аз винаги съм казвал, че трябва да се погледне как е в другите страни. Не може да се гледа едностранно - примерно барбекюто в Доган сарай може и да е незаконно, но това ли е най-големият проблем на държавата? Нима темата за - прости, господи! - царските имоти е перфектна юридически? Толкова спънки и препятствия, толкова бюрокрация и непочтени игри, човек не може да си прибере Кричим спокойно. Това е, мисля, дневният ред на обществото - хората да си влязат във владение на бащинията, а не някакви барбекюта и страшилища на име Крум...
|
|