Из размишленията на Иван Славков - Батето пред Фрогнюз, цитирани от "Дума": "Незабавно в българския език да се спре споменаването на думите Европа и НАТО. Мотивът ми е, че не ние влезнахме в Европа и НАТО, а те в нас". Универсалният водещ Н. Кънчев би отбелязал - силен, както винаги. Ето и потвърждение - "Яйцата свършват", тръби "24 часа", цитирайки германската преса. У нас яйчен дефицит няма, но пък еврозакон за кокошия бит, душевност и стандарт през 2012 щял да разреди носачките до 9 на кв. м. Така Брюксел не просто прониква в нас, ами ни набива най-брутално кокошите си дивотии. Дано да сколасат до 2012 да ни изгонят от ЕС за разложение и негодност.
"Бойко - смехория от горе до долу. Този човек освен Правилника за движение не е прочел нищо друго (но цитира свободно "Карамазови" - б.р.). Да сте чули от него някаква теза, освен да се кара", продължава Батето (оригиналният). Тук обаче Славков бърка - чували сме и друго - да се жалва, хеле напоследък. "Станишев и Доган прекрачиха границата на политиката - чрез партиите си се опитват да ме атакуват лично. Това е пряк опит да се посегне на живота ми", хълца Борисов в "Труд" по повод депутатската комисия, която ще рови как е бил вкаран в ареста Сретен Йосич. Според прелитащия и Борисов е прекрачил всякакви граници на човешките възможности, добивайки хиперфункции на разума, чувствата и опорно-двигателния апарат.
И понеже Батето не казва нищо за икономическата криза, "Дума" сам информира: "Кризата удари и любовниците", констатира изследване. 80 на сто от богатите мъже свиват разходите за "втората жена"; половината мениджъри и търговци били готови да се освободят от нежните си тайни, защото е "дошъл краят за удоволствията с екстри". Понеже и на жените им била скъпа поддръжката като на луксозни автомобили. Батето мълчи по въпроса, достатъчно възпитан, за да не сравнява женските дарове с "екстри". Защо обаче и "Дума" не е премълчал болезнено периферната за пенсионера социалист тема, си остава загадка.
НАТОто влезло на Батето .
Ако си мъж ше стъскаш и ще си траеш бе Бате ! Що требе цел народ да узнае твойта болка ?