:: Разглеждате вестника като анонимен.
Потребител:
Парола:
Запомни моята идентификация
Регистрация | Забравена парола
Чува се само гласът на енергийните дружества, допълни омбудсманът
Манолова даде петдневен ултиматум на работодателите да предвижат проекта
От ВМРО и „Атака” обявиха, че няма да подкрепят ГЕРБ и ще гласуват против предложението
Платформата протестира срещу бъдещия закон за авторското право в онлайн средата
Корнелия Нинова споделяла идеите на Джоузеф Стиглиц
Дванайсет момчета може да прекарат месеци блокирани в пещера в Тайланд (видео)
СТАТИСТИКИ
Общо 440,709,598
Активни 679
Страници 20,528
За един ден 1,302,066

"Малките неудобства" при секса и смъртта

Ако драматургът Артур Шнитцлер бе жив днес, със сигурност пиесата "Хоровод" щеше да прилича на сценария на новия френски филм "Малки неудобства", пермиерен за българските кина. Защото режисьорът-сценарист Никола Букриеф се е постарал да впечатли аудиторията не толкова с извратените интимни страсти на италианците Микеле Плачидо и Моника Белучи или с ефектните млади французи Венсан Касел и Франсис Рено, колкото с динамична режисура и композиция, която буквално копира стила на Шнитцлер от "Хоровод". Там - както и във филма - основният проблем е сексът.

Все пак разликата между филма и пиесата е голяма. Никола Букриеф експонира двойнствения образ на секса с черен хумор. Странна маска, зад която се крие физиономията на смъртта. Кръв, наркотици и сексуални извращения свързват седем души, които правят осем любовни двойки помежду си. Малките им неудобства са в двойното дъно на удоволствието, другото лице на което е ревността и садизмът.

Филмът започва с абсурдната любов между обезобразен войник (Венсан Касел), неподвижен в горната, но не и в долната част на тялото. Хубавата като капка медицинска сестра (Жюли Гайе), която се грижи за него, не се гнуси от странния секс. След това я виждаме като съпруга на млад комик, който я зарязва заради сластно застаряващата Вера (Моника Белучи). Тя пък, отегчена от възрастния си любовник Карло (Микеле Плачидо), чиито тлъстини заемат половината екран, се насочва към пъргав юноша. От своя страна свръхпотентният Карло също налита на свежи момченца. В крайна сметка чувствената Моника Белучи се самоубива, а сексуалният партньор на Микеле Плачидо го надрусва със свръхдоза и той умира сред виещи се млади тела в гей-дискотека, правейки стриптийз за гаджето си. Впоследствие и младият наркоман свършва "красиво", удушен от приятелката си. Нейното нещастие пък е голямата й любов Ролан (Матийо Касовиц), който се оказва убиец на жени.

Смъртта, според Букриеф, е другото лице на любовта. Интересното е, че всяка от тези истории, взета сама за себе си, може да бъде основа за отделен филм.



Матийо Касовиц и Флоранс Томасен се обичат силно, преди той да я изкорми.

СНИМКА: АРХИВ "СЕГА"
1106
Всички права запазени. Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на СЕГА АД