:: Разглеждате вестника като анонимен.
Потребител:
Парола:
Запомни моята идентификация
Регистрация | Забравена парола
Чува се само гласът на енергийните дружества, допълни омбудсманът
Манолова даде петдневен ултиматум на работодателите да предвижат проекта
От ВМРО и „Атака” обявиха, че няма да подкрепят ГЕРБ и ще гласуват против предложението
Платформата протестира срещу бъдещия закон за авторското право в онлайн средата
Корнелия Нинова споделяла идеите на Джоузеф Стиглиц
Дванайсет момчета може да прекарат месеци блокирани в пещера в Тайланд (видео)
СТАТИСТИКИ
Общо 440,730,045
Активни 681
Страници 14,948
За един ден 1,302,066
Интервю

Романтиката в рока е само за пред хората

От другата страна на сцената царят желязна организация, дисциплина и пресметливост, твърди Димитър Ковачев-Фънки
Снимка: МИХАЕЛА КАТЕРИСКА
Димитър Ковачев-Фънки
-----визитка-----

Димитър Ковачев-Фънки е собственик на "София Мюзик ентърпрайсис". Заедно с Иван Несторов-Амебата през 1991 г. основава частната промоутърска агенция, която до момента е организирала над 400 концерта, сред които гостуванията на "Назарет", "Джипси кингс", Джон Маклафлин, Робърт Плант, Джими Пейдж, "Дийп Пърпъл", "Металика", "Тото", "Инкогнито", "Джудас Прийст", "Блек Сабат", "Смоуки", "Симпли ред", "Депеш мод" и много други. Тази година перла в короната на организаторите стана шоуто на Мадона.

--------

- Г-н Ковачев, ако навремето, когато рокаджиите се мотаехте около прословутото Синьо кафе, някой ви кажеше: "Хей, Фънки, да знаеш, че след 20 години ще доведеш в България Ричи Блекмор", как щяхте да реагирате?

- Щях да го нарека "идиот" и да го разкарам, за да не ми говори тъпотии. Но... ето че никой не знае накъде ще задуха вятърът. Боже, какви времена бяха... По-младите поколения нито разбират, нито има как да разберат живота ни тогава, радостите ни, вълненията ни; възторгът от очуканата касетка с едва долавящ се запис, респектът към комшийчето, което с триста мъки се е уредило със западно списание. До ден днешен не мога да забравя еуфорията, когато излезе албумът на "Дийп Пърпъл" - Burn - то си беше направо национален празник; една плоча се разнасяше между нас и се предаваше от ръка на ръка като някакъв апокрифен документ, като нещо тайно, сакрално... Как да го обясня това нещо на сина ми, който е типичен днешен тийнейджър и ако му спомена "Щурците", пита това заглавие на приказка ли е. Но както казват: парадоксално, но факт - тъкмо днес, когато има всичко и можеш да гледаш на живо велики изпълнители, да си купуваш дискове, книги, списания и енциклопедии, интересът към хубавата музика е по-малък. Не виждам друго обяснение освен в препятствията, които героично трябваше да преодоляваме навремето.

- След 400 концерта продължавате да твърдите, че промоутърската дейност в България все още не е бизнес.

- Да, категорично. Когато сравнявам този бизнес у нас с неговото развитие в страни като Полша, Унгария, Чехия, не искам даже да говоря за Германия, Италия и т.н., виждам колко сме далеч. Един от факторите за това е географското положение на страната. Този прочут "кръстопът" всъщност не ни устройва. През него не минават "Лед Цепелин", а всякакви тъпаци, които се занимават с идиотщини. На този кръстопът няма шоубизнес, самите турове не минават през България, те евентуално приключват някъде тук наоколо. Второ, в България продължава да се работи трудно. Косите ни побеляха покрай организацията на концерта на Мадона и след това пак излязохме криви заради пустата трева на стадиона. Всичко се развива бавно, а по отношение на културата не се развива въобще. Третият препъникамък са съоръженията. Едно време никой не е мислил, че един стадион може да бъде същевременно и културен форум. Част от концертите не се състоят именно защото не можем да удовлетворим изискванията на изпълнителите относно залите. Отказвали сме на "Рамщайн" и на U2 например, защото групите освен претенциите си към хонорарите и техниката поставиха условия и към мястото, където ще свирят, и ние вдигнахме ръце. Проблемът засега е непреодолим.

- Как може да се разреши?

- Трябва да имаме поне една зала с капацитет 10-15 000 души, която да бъде подходящо построена като за мултифункционален комплекс - не само за концерти, но и за спортни състезания и т.н. За съжаление наличните зали не могат да бъдат преустроени, нужно е да се изгради нова, но това не е по силите на никоя частна фирма. Второто, с което държавата може да помогне, е ако тия пусти данъчни облекчения за спонсори и меценати най-после станат факт. Тогава нещата могат да се променят по нормален начин, както е на Запад. Правя да речем клуб и въобще не ме интересува, че чалгата е номер едно в България, аз си каня рокмузиканти. И няма значение колко публика ще си купи билетче, защото зад себе си имам банката Х, която помага на този клуб и съответно получава данъчни облекчения. Можеш да експериментираш, да развиваш нови стилове, да каниш млади музиканти. Ако тези неща станат, шоубизнесът ще потръгне, ще се обогати самият арт живот, ще идват повече артисти от световна величина.

- Когато започвахте, как си представяхте нещата?

- Бяхме така запалени, че въобще не мислехме. Ако съм можел да надникна в бъдещето, може би въобще нямаше да започна подобна дейност. Първият ни концерт беше на "Содом". В България дотогава такова чудо не беше виждано. Беше голяма еуфория, изключително успешен концерт, тъпкано с народ и това донякъде ни даде крила да се хвърлим с главата надолу. Отрази ни се много положително. Чак после се сблъскахме с проблемите. Днес обаче работим значително по-спокойно. Вече сме доказано име в бизнеса, познават ни, агентите на звездите сами ни изпращат предложенията си. А и преди години големите имена направо се страхуваха да припарят в една още неотърсила се от тоталитаризма страна.

- Освен че внасяте артисти от чужбина, изнасяте ли български изпълнители?

- Първо, няма как. Трябва хора отвън да издърпат наш музикант. За да концертира български артист в Англия например, трябва някой в Англия да му организира турне, а за да се случи това, той трябва да е достатъчно известен там, иначе забравяме. За да стане известен обаче, на българските му продуценти ще се наложи да вложат колосални средства и време, за да го изградят като звезда, особено като звезда, която да представиш на широкия свят. У нас никой няма нито време, нито пари да прави това. Има и нещо друго. Нашите групи са на много ниско професионално ниво, няма какво да се лъжем. За тях всичко е рокендрол, а всъщност говорим за доста сериозен бизнес. Ще свирим в гаража на татко, решава най-често бандата. За какво ни е продуцент, след като Пешо познава Гошо, а Гошо познава един собственик на клуб. За какво ни е пиар? Да не говорим за съществен фактор като образованието. То не само че липсва в масовия случай, но и болшинството нашенски банди гледат на него с лошо око. Та те масово не знаят нотите! Думата "нота" е забранена в тези среди. Е, след като не знаеш "азбуката", как да си на ниво?! И не могат да разберат тези момчета, че сценичен образ е едно, професионализъм - друго. Че големите групари си късат дрехите и трошат микрофоните на сцената, за да забавляват публиката, но после зад кулисите не смеят да изпият една бира. Така че ако не смяташ да работиш сериозно, по-добре не си губи времето.

- Това ли е общата черта между световните звезди?

- Трудно ми е да направя такава една средна аритметика, защото ние в много от случаите дори не виждаме артиста. Ние се сблъскваме с машината, която го показва на хората. А какво точно става в кухнята не знаем. Но абсолютен факт е, че когато са на турне, музикантите се държат като на работа и никак не са настроени да седнат ей така на лаф мохабет, защото са обвързани с много тежки договори, пресмята се всяка стотинка, всяка минута. Само ние тука си ги мислим тези глупости, че едва ли не са тръгнали на купон. Затова и изискванията им не трябва да се приемат като капризи. Само от смяната на кухнята или от климатичните промени можеш да получиш такива здравословни проблеми, че да прекратиш турнето. Както се случи да речем с Пинк - гласът й отиде на кино, още щом стъпи в България. И край! - това се води форсмажор и ние, домакините, горим. Така че романтиката и емоцията са само отпред, за пред хората, рокът от другата страна на сцената изглежда съвсем различно. В личен план това ми даде такъв урок, че стигнах дотам да не мога вече да ходя на концерти. През цялото време се въртя, гледам защо осветлението е такова, а озвучаването инакво, а бе професионално израждане.

- На фона на всички тези светила, които доведохте в България, не изгубихте ли вие самият куража си да излизате на сцената?

- Точно обратното, те ме зареждат. Не мога да не свиря, аз съм музикант и няма как да избягам от това. В момента свиря с две-три банди, забавлявам се. Да не забравяме все пак, че музиката е масово изкуство, чиято цел е да доставя удоволствие на хората.
354
6147
Дай мнение по статията
СЕГА Форум - Мнения: 
354
 Видими 
23 Октомври 2009 21:35
Фънки,
готин пич си ти...
23 Октомври 2009 22:10
Браво!
Един работен и диспилиниран човек - рол модел за всеки в България!
Талантлив музикант!
Това е гръбнака на Гражданското Общество.

23 Октомври 2009 22:11
доколкото знам, не са намерили 1 млн евро за АС/ДС и е трябвало да избират между тях и Мадона...Дано да не е било така, щото ако е така, нещо ноо са се объркали и като познавачи на вкусовете, и като бизнесмени
23 Октомври 2009 23:51
Фънки, !
Поздрав за всички истински рокаджии! Натиснете тук Long live rock&roll!!!
23 Октомври 2009 23:56
Фънки е пич, ама няма възпитание да се показва пред публика, или просто си позволява повечко, което е същото. Дали си е отрязал тази профанска плитка отзад?
Хората в шоубизнеса си позволяват да са ексцентрични, но медийте не прощават на профанията. Дали е така и в БГ?
24 Октомври 2009 00:00
.......................................... ......................................... ....................................
Crying doesn't indicate that you're weak.
Since birth, it has always been a sign
that you are alive.

24 Октомври 2009 00:12
Ричи Блакмор не е тоя, който го помним. Свири "средновековна" музика и не реагира на стари дразнители. А и тогава е бил луд.
Очарованието на рока по наше време беше като очарованието на Кореком.
24 Октомври 2009 00:17
Аз ако бях рокаджия, бих се срамувал да вдигам палчета на толкова дебела и претенциозна свиня.Все съм виждал рокаджии, какви ли не.Е, тези дни и симпатягите от ZZTop си спомних, с дългите бради.Ми симпатични рокаджии.Ма такава свиня наистина не съм виждал, не се заяждам.
24 Октомври 2009 00:20
Чиче, какви ги редиш...
Пак се бъгна нещо...
24 Октомври 2009 00:28
Преди 10 ноемвир бяха връзкарчетата, а сега мангизлиите по сцените, талантливите рокаджии не могат да пробият все още. За това нашенския рок и преди и сега звучи изключително постно и тъпо!
24 Октомври 2009 01:17
Препоръчвам на Фънки да изгледа филма "Сocksucker Blues-1969 and 1972 American Tours The Rolling Stones", където може да види каква "желязна"дисциплина, пресметливост и какво въздържание цари по време на турнетата на най-великия състав. Филма е любителски и не е издаван официално.
24 Октомври 2009 01:36
Фич, слушай Ингви Малстийм, ... той свири и класическа. ‌ Може да ти хареса. За мен той е гениален ... Композира, и е с висше музикално образовние, чиракувал е като лютняр. Послушай му концерта с токийската филхармония.
Ричи го отнесе любовта
24 Октомври 2009 01:41
BURN (с Глен Хюз ?) е ОК, но групата бе по-добра (и тогава стигна епогея си), когато бе с Гилън, Блакмор, Пейс, Лорд и Гловър. И бе по-"щуро", когато по румънското радио ("Метроном" )‌ слушахме концерта им Made in Japan на живо (Осака, Токио, ...1973). "Deep Purple in Rock" (Child in Time, Speed King) и "Machinehead" (Smoke in the Water, Lazy) същo са къде над BURN.

Редактирано от - Mars Attack на 24/10/2009 г/ 01:43:33

24 Октомври 2009 01:48
Леко:

"Е, тези дни и симпатягите от ZZTop си спомних, с дългите бради.Ми симпатични рокаджии."


Я виж карикатурата на Комарницки, май и той за тях се е сетил днес !
24 Октомври 2009 01:52
И няма значение колко публика ще си купи билетче, защото зад себе си имам банката Х, която помага на този клуб и съответно получава данъчни облекчения... Ако тези неща станат, шоубизнесът ще потръгне, ще се обогати самият арт живот,
Тва държавната софра е голям човек, ей. Веднъж цицал ли си, нема отделяне.
24 Октомври 2009 01:59
Очарованието на рока по наше време беше като очарованието на Кореком.

Не, Фичо, позволи ми да не се съглася с теб. А и да не ми позволиш, пак няма да се съглася. Корекомът беше епидермално усещане, аборигенски гъдел, радостта на соц-туземеца. Рокът беше част от духа на времето - величав и разтърсващ. Музика, която пронизваше и съзиждаше нашето поколение.
А Фънки е бузест сладур и тъжен констататор. Познава нещата извътре и ги казва с клинична прямота.
След минута излизам. Като се върна, пак ще надникна.
24 Октомври 2009 02:04
шрек?
24 Октомври 2009 02:06
Даскале,


"Кореком" ("Березка"-та в СССР) бе едно от най-уродливите явления на соца - истинска сегрегация на населението, което нямаше валута (освен ако не я купи на черно с риск да го спипа милицията) и само се облизваше на западните стоки (идващи от загниващия като мушмула капитализъм, мамка му !), без да може да си купи нищо с честно заработените левчета. Истинска гавра, защото в същото време припяваха, как всички били равни и всичко било за благото на човека ...

Лека разходка, тук на Марс раздадоха вече възглавниците,

24 Октомври 2009 02:07
Като изключим 1-ия параграф, нататък всичко е пусти кръстопът и пуста държава дето не дава. Ами Фънк-ьо що не кажеш защо аджеба тоя кръстопът все го подминават. Истината е проста - щото не можете да си позволите хонорарите на свирците поради ниския стандарт и щото нашенеца ще предпочете Лепа Брена пред Депеш Мод. А колко от тия свирци въобще си заслужават да ги слушаш на живо е друг въпрос.
***
антиристо - щом тоя за теб е гръбнака на гражданското общество, да ти имам и обществото и перспективите пред него...
24 Октомври 2009 02:18
Марс жив да си. Споменавайки Метроном ми довя спомени от летата 1975-79 от плажа на Ахтопол, стария ми ВЕФ (мисля че ги произвеждаха в Литва) и румънското радио Метроном. Слушахме Блак Сабат, юрайа, Лед Цепелин и мечтаехме...мечтаехме. Първи целувки с момичета, нощно къпане, скали, китари, червено вино "Памид" по 0.90 ст. Беше вълшебно.
24 Октомври 2009 02:29
Поздравявам всички колеги по форум с незабравимия глас на Дейвид Байрън.
Натиснете тук
24 Октомври 2009 02:33
Бас'и спомените Натиснете тук
24 Октомври 2009 02:42
С голямо лично прискърбие , ще се присъединя към мнението на Чичо Фичо (за политика съм му адски гневен), относно рок-енд-рола и Корекома.

Фънки (сигурно сам си го е измислил този прякор) е бездарно тлъсто прасе, което поради простотията си (не приемайте лафовете и клишетата които ползва, не са измислени от него) и наглостта си, нагаждачеството и подлизурщината си се намира на някакво високо ниво в съвременния "културен" живот.
Изживява се като бунтовник срещу догмите, но всъщност копира каквото му падне от чуждите програми и телевизии. Бездарник, опортюнист по-противен и от "Ники" Кънчев. Абееее, Made in Bulgaria отвсякъде!!!
24 Октомври 2009 03:15
Рокаджия... Вие луди ли сте бе? Фънкажия - тва е Шрек. И няма ли да проумеят с Амебата, че Академик не става за рок-концерти?
24 Октомври 2009 05:45
Rock on brothers Натиснете тук
24 Октомври 2009 05:52
Малко за организаторите на концерта на Мадона :
Синът ми бе един от многото студенти, хванали се на работа при построяването и демонтиране на декорите.
Не получи и лев за положения труд, около 7 дни и 2 нощи; разбира се, че ги изведоха от стадона по време на концерта
Романтиката в рока е само за пред хората
24 Октомври 2009 06:28
Абе, шрек-мрек какво от това. Лош рокаджия няма.

Едно време за Бърн платих 30 кървави социалистически левчета. Нихната мама и чевеногъзи изедници, надникът по онова време беше 5-6 лева. Мистрийитед и абюзд отвсекъде.

Айде, банда, наздраве!
Hot For Teacher - Натиснете тук
Painkiller - Натиснете тук
War Pigs - Натиснете тук
The Trooper - Натиснете тук
Rock Out - Натиснете тук
Raining Blood - Натиснете тук
Fade To Black - Натиснете тук
Welcome To The Jungle - Натиснете тук
Pour Some Sugar On Me - Натиснете тук
5 Minutes Alone - Натиснете тук
24 Октомври 2009 06:28
KNIGHT TEMPLAR
Малка поправка - "Метроном" НЕ беше румънско радио, а "Свободна Европа" (Европа Либера) на румънски...
Чичо Фичо,
Има резон в това което казваш, но трябва да отчетеш и обстоятелството, че рокът тогава беше много ЖИВ и много КАЧЕСТВЕН и се поднасяше с много чувство, дори и когато на места звучеше и изглеждаше примитивно (всеки си спомня "Deep Purple - California Jam" когато Ричи накрая чупеше каквото види - китари, включително и камерата на ABC и палеше каквото види по сцената, .За онези които не знаят - Deep Purple са напуснали сцената с хеликоптер, а взривът който подпали "Marshall" стак-а на Ричи на края на парчето "Space truckin" е бил толкова силен, че стъклата на очилата на барабаниста Ян Пейс са се напукали и по една случайност не са му пострадали очите).Сега рок в такъв чист вид - няма.
24 Октомври 2009 06:38
Фънки е пич!!
Носи си една музикантска атмосфера от едно време, когато се говореше грубо и недодялано, но се казваха много неща с малко думи.Затова интонационно НЕ пасва на лимонадата която се пръска в ефира под формата на интервюта в момента, на нищиказването и шаблонните интервюта с чалгаджииките с "успелите" мъже до тях и псевдо-интелектуалните и парвенюшки бози със "звездите" на днешната естрада (само си помислете за българското издание на "Евровизия" ), много от които не знаят могат да напишат нотата "Ла" от първа октава, с подходящия нотен ключ отпред на петолинието.За нотно пеене с "арматура", верни интервали или евентуално (о, Боже) музикална диктовка и дума не може да става.
Човекът си говори както си е свикнал и затова и мисълта му върви...
Фънки
24 Октомври 2009 06:54
KNIGHT TEMPLAR, благодаря ти за Юрая Хийп!!!

Изкефи ме рано сутринта!
Обаче Дейвид Байрън яко преписва от Робърт Плант в поведението на сцената. Нормално - годината е 1973, все пак и Лед Цепелин диктуват модата...

Иначе беше страхотен певец...
24 Октомври 2009 07:07
Ще продължа последното изречение на последния форумец.
На българските музиканти мисълта им върви, музиката не им върви.
Много наши приятели или колеги американци, а и от всякакъв произход, често са ни подканяли да им покажем българска музика. Досего още нищо не са чули от нас. Някой може ли да ни помогне от вещите в музиката форумци? Коя българска песен-народна, естрадна, чалга да им пуснем, за да представим България?
Като, например, тази песен на мексиканеца Алберто Домингес, от тридесетте години на миналия век, в скеча на стария веселяк Бени Хил.
Натиснете тук
24 Октомври 2009 07:11
Забравих да спомена, песента се казва "Perfidia".
24 Октомври 2009 07:19
Ян Пейс

яснооооо...
тоя "взрив" дето троши очила е само на некои при бръмбарите
24 Октомври 2009 07:23
Очарованието на рока по наше време беше като очарованието на Кореком.



Айде сега, чичо, опитай така - За мен очарованието на рока беше като очарованието на Кореком.
За теб е било така, чичо. За теб.


А Фънки е пич.
24 Октомври 2009 07:24
Грую,
Нещо си искал да напишеш ли??Пробвай пак.Може и да успееш този път...
24 Октомври 2009 07:30
Айде вземи си джобния речник и се помъчи да си преведеш:
At the end of the show, guitarist Ritchie Blackmore threw multiple guitars out into the audience and attacked one of the network's video cameras (which had been getting between him and the audience) with a guitar. A mishap with a pyrotechnic effect caused an explosion which briefly set the stage on fire. The group is said to have left the concert via helicopter to escape possible arrest from angry fire marshals and ABC executives.

Натиснете тук
24 Октомври 2009 08:14
Ревю, Контрол и Хиподил тая година показаха кое е най-доброто у нас. Нито едни от тях не са класически твърд рок и метъл. Ма тука гледам бая народ рекламира сантиментален рок, казано иначе - боза. Разликата с чалгата е минимална.
24 Октомври 2009 08:21
"идиот ... да не ми говори тъпотии";
"тъпаци, които се занимават с идиотщини"
Е, как да се формира вкус към стойностното?
24 Октомври 2009 08:23
Еми фънки, к, во друго...държавата да направи зала, а ние...о ние частниците, ще парйм бизнес, ще каним всички "западни"величия, отрепки и наркомани и пИчелим...Нейсе.
24 Октомври 2009 09:09
milcho допълвам държавата да му направи зала (щото на Уудсток е било зала до зала!?), ама с парите на тия които той после ще доодрусва. Тая съм я гледал и слушал на живо тука у Хамериката - пращат ми местните баскетболни тарикати едно писъмце, как понеже съм бил много хубав чиляк щели да ми дадат места в ложата само срещу $300 на мач. Завалиите не знаят че на такива простотии и 3000 да ми дават не стъпвам. Въпреки че ги няма никакви като баскетболисти собствениците милионери наемат разни 2 метрови примитиви за по 2-3 милиона на сезон дето като се пенсионират стават политици!? В момента имат една заличка дето е 3 пъти колкото Двореца на Културата и правят монстър шоута, когато няма мачове или концерти, но им била стара!? Ползуват я като тяхна собственост. Та искат държавата с парите на сульо и пульо да им построи нова. А, бе викам си вашата... пари няма за здравеопазване, съкратиха сума ти и учебни програми, а тия дерибеи още пари искат и плашат че щели да напуснат града. Ами викам си прав ви път и ако може по-скоро. Ама хайде, че ме хванаха емоциите, а бота не спи.
24 Октомври 2009 09:19
марсианскиот атакист
Кореком" ("Березка"-та в СССР) бе едно от най-уродливите явления на соца - истинска сегрегация на населението, което нямаше валута (освен ако не я купи на черно с риск да го спипа милицията) и само се облизваше на западните стоки (идващи от загниващия като мушмула капитализъм, мамка му !), без да може да си купи нищо с честно заработените левчета.
Абе момше, не си ли разбрал, че няма идеални неща - що не гледаш сега що уродливи неща има. Пенсионери с 130 лв. пенсия да дават по 100 лв. за лекарства. И заплатите сега съвсем не отговарят на нуждите на хората - това оня ден се дискутира. Тогава ползвахме това, които си произвеждаме у нас и в соц. лагера и имаше стремеж да произвеждаме повече и съотношението заплати/основни нужди беше по-балансирано. Сега сме я ударили нищо да не произвеждаме пък да искаме да купуваме западни ( по-точно китайски и турски) стоки. Вземи гледай уродливите неща сега. За 20 години ако имахме темповете на тогавашното развитие можеше Кореком да го няма. Хората си спряха парното, не се дохранват добре - нашите смотани демократеци за Кореком и за банани заплакали. Те бананите станаха символ на дИмУкрацията (собенно са полезни за жените - двойна употерба поради особенната си форма).
24 Октомври 2009 09:23
Статията не я четохНай-отчайващото в сегашната българска музика е липсата на композитори. Като трябва да се запее българска песен - все от репертоара на старите композитори от времето на соца. се взема.
24 Октомври 2009 09:32
Eеех, каква хубава темичка , старите хипари извадиха китари и от махалата си отиде тишината: Да живее рокендрола!
Georgi Minchev - Rock'n'roll
24 Октомври 2009 10:07
Вчера гледах записи на "Смоуки" от 75 -77 година. И със Сузи Куатро...
Младите зяпнаха! те не знаят, че има музика и извън негърските бръщолевения и циганските маанета.
------------------
Натиснете тук
24 Октомври 2009 10:09
Много настрани от темата, но да ви питам.
Някой помни ли кое (и на кого) беше това парче отпреди десетина години, където имаше култовия лаф "Тоя чичо гледа като баракуда"?
(Ох! Честна дума, изобщо нямам предвид Чичо Фичо!)
24 Октомври 2009 10:10
Gozambo
Коя българска песен-народна, естрадна, чалга да им пуснем, за да представим България?

Пусни им "Дунавско хоро" на Дико Илиев.
24 Октомври 2009 10:15
Единствената свястна група идвала у нас са ZZ Top.Другото са простотии.Аз лично предпочитам да ходя до Букурещ.По-близко ми е и тях не ги заобикалят.
24 Октомври 2009 10:27
От години не бях ходил в София.От всички автомобили се лееше чалга.В таксито с което пътувах от Академик до гарата-също.В София са останали само простаци-чалгари.Не може група като ZZ Top да свирят на полуразрушен стадион вонящ на кебапчета пред 8 000-10 000 зрители.
24 Октомври 2009 10:27
Завист човешка...
Приличал на Шрек, 'нам к'ъв си бил, невъзпитан, вулгарен...
Щото не ви харесват истините които казва.
Прав е - не ставаш за рокаджия, ако не знаеш поне "азбуката" на музиката.
Да ви припомням ли трагичните изпълнения в кастингите за "Музик-идол"?
Трябва да имаш нерви като корабни въжета, за да си жури в подбора на няколко таланта, сред ширещата се масова тъпотия и инфантилност.


24 Октомври 2009 10:32
"Единствената свястна група идвала у нас са ZZ Top"
у нас са идвали поне 5 от 10-те най-велики групи в рока - Цепелин, Сабат, Моторхед, Фейт, Тин Лизи - макар и естествено без Фил Линът...има и други..И концертът на ЗЗ Топ едва ли влиза в топ 10 на най-добрите концерти у нас, макар и да не беше лош - а аз съм им фен
... Има непоказани мнения ...
Дай мнение по статията
Всички права запазени. Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на СЕГА АД