:: Разглеждате вестника като анонимен.
Потребител:
Парола:
Запомни моята идентификация
Регистрация | Забравена парола
Чува се само гласът на енергийните дружества, допълни омбудсманът
Манолова даде петдневен ултиматум на работодателите да предвижат проекта
От ВМРО и „Атака” обявиха, че няма да подкрепят ГЕРБ и ще гласуват против предложението
Платформата протестира срещу бъдещия закон за авторското право в онлайн средата
Корнелия Нинова споделяла идеите на Джоузеф Стиглиц
Дванайсет момчета може да прекарат месеци блокирани в пещера в Тайланд (видео)
СТАТИСТИКИ
Общо 441,298,920
Активни 293
Страници 6,488
За един ден 1,302,066

Анимационните студия правят хитове с Linux

Киностудиото DreamWorks започва разработката на най-новия си филм - "Синдбад: Легендата на седемте морета", използвайки Linux софтуер. Компанията ще си партнира с Hewlett-Packard, използвайки нейни сървъри за обработка на графичната информация. Общо 250 компютъра са използвани за обработката на всички изображения и сцени във филма.

DreamWorks показа за пръв път възможностите на софтуера с отворен код при създаването на популярния анимационен филм "Шрек", в който също бяха използвани HP сървъри. За другия си филм "Спирит: Жребецът на Кимарон," аниматорите на DreamWorks вече използват Linux на работните си компютри за рисуване и раздвижване на героите. "Синдбад" се очаква да бъде окончателно завършен идната седмица. Филмовото студио в момента подготвя и "Шрек 2".

При все по-нарастващите изисквания на "дигиталния Холивуд" Linux е предпочитана среда за разработка на графични изображения от големите филмови студия, заради по-високата си производителност, възможностите за конкретни настройки и по-евтината поддръжка. Linux работните станции на DreamWorks са базирани на Intel-ски процесори и специална конфигурация, позволяваща използването на две графични карти, което ускорява автоматичното изрисуване на 46 рамки в секунда. Такива машини използват и компании, лидери в сферата на компютърната анимация, като Industrial Light and Magic и Pixar.





Текст снимка: Малцина знаят, че зад динамичните сцени в "Шрек" стоят мощни машини, работещи със софтуер с отворен код.



Текст снимка: Кончето Спирит на работната маса, преди да бъде анимирано.
988
Всички права запазени. Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на СЕГА АД